سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۲۶
کد خبر: ۹۴۵۹۸
|
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۴
مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۵ همزمان با دهه اول ماه محرم‌ چهار مجلس تعزیه‌خوانی در فرهنگ‌سراهای فردوس و معرفت برگزار می‌کند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، این مجالس تعزیه‌خوانی همسو با ویژه‌برنامه «جلوه سوگ» سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، از یکشنبه دوم مهرماه همزمان با سومین روز از ماه محرم با هدف ترویج فرهنگ عاشورایی، احیای فرهنگ حسینی و تببین نهضت تاریخ‌ساز امام حسین(ع) آغاز و تا پنجم همین ماه ادامه دارد.
 
طی روزهای یاد شده از ساعت ۱۶ تا ۱۷:۳۰ در فرهنگ‌سرای معرفت و 18 تا 19:30 در فرهنگ‌سرای فردوس مجالس تعزیه خوانی: مسلم بن عقیل (ع) ( روز اول)، حضرت علی اکبر(ع) ( روز دوم )، حضرت عباس(ع) ( روز سوم) و امام حسین(ع) ( روز چهارم) اجرا خواهد شد.

علاقه‌مندان برای حضور در این مجالس تعزیه‌خوانی می‌توانند به فرهنگ‌سرای فردوس واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس شرق، بعد از چهارراه شهید سلیمی جهرمی و فرهنگ‌سرای معرفت واقع در میدان شهرزیبا، بلوارشهران، بعداز زیرگذر شهید همت مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 44058900 (فرهنگسرای فردوس) و 44319304 (فرهنگسرای معرفت) تماس بگیرند.
نظر شما