پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۴۲
کد خبر: ۹۴۶۱۱
|
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۹
فرهنگ‌سرای هنگام همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس نمایشگاه بزرگ «قدسیان آسمانی» را در قالب ماکت و نمایش ادوات جنگی به مدت یک هفته در بوستان نوفل‌لوشاتو برگزار می‌کند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نمایشگاه بزرگ «قدسیان آسمانی» در قالب ماکت و نمایش ادوات جنگی به مدت یک هفته و به همت فرهنگ‌سرای هنگام در بوستان نوفل‌لوشاتو برپا می‌شود. این نمایشگاه همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس با همکاری حوزه مقاومت بسیج ۱۵۱ قدس و معاونت اجتماعی شهرداری منطقه ۴ برگزار می‌شود و در آن ۲۲ عنوان غرفه به نمایش در می‌آید. 

غرفه امداد و نجات، رادیو، صالحین، مهدهای قرآنی، حماسه‌سازان، شهدای روحانیت، شهدای بین‌الملل، شهدای مدافع حرم، آتش‌نشانی، امداد و نجات، اقلام فرهنگی، ورزشی، طب اسلامی ایرانی، عفاف و حجاب، کودک، آسیب‌های اجتماعی، بسیج سازندگی، اقتصاد مقاومتی، بصیرت در گذر از فتنه، نقش زنان در دفاع مقدس، جنایات آمریکا، غرفه حضور علما و روحانیون، امر به معروف، نقش آیت‌الله مشکینی در دفاع مقدس، نقش روحانیت در آموزش نظامی، نمایشگاه ادوات نظامی و جنگی، حسینیه دوکوهه و... از جمله ایستگاه‌های فعال در این نمایشگاه است.

در حاشیه برگزاری این غرفه‌ها هر روز در بخش میدانی سخنرانی، روایتگری، موسیقی حماسی، تعزیه‌خوانی و... برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند هر روز از ساعت ۱۶ تا ۱۹ به بوستان نوفل‌لوشاتو مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۷۷۴۹۱۴۹۱ تماس بگیرند. 
نظر شما