شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۰۰
کد خبر: ۹۴۶۱۵
|
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۶
به پاس ۳۵ سال تلاش در عرصه عکاسی جبهه مقاومت برگزار می‌شود
آیین تجلیل از رضا برجی با عنوان «راوی عشق» به پاس ۳۵ سال تلاش در عرصه عکاسی و سینمای مستند دفاع مقدس و جبهه مقاومت، به همراه رونمایی از مستند «عکاس صلح»، سه‌شنبه ۴ مهر در فرهنگ‌سرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی برگزار می‌شود.
برگزاری آیین تجلیل از رضا برجی در هفته دفاع مقدسبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، بهزاد تیمورپور رییس فرهنگ‌‌سرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی درباره برگزاری آیین تجلیل از رضا برجی گفت: رضا برجی از جمله عکاسان و فعالان رسانه‌ای عرصه دفاع مقدس و جنگ‌ها و بحران‌های جهانی است که در طول هشت سال جنگ تحمیلی و همگام با مجموعه ماندگار روایت فتح و در میان صدای توپ و تفنگ ۱۴ جنگ بین الملی دهه‌های ۶۰ و ۷۰ و ۸۰ صدای شاتر دوربینش، قطع نشده است و این همت بلند او را پیشتاز حضور در عرصه‌های مختلف جنگی کرده‌ است.
  
رییس فرهنگ‌سرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی بیان کرد: ویژگی‌های منحصر به فرد این عکاس، فعال رسانه‎ای و جانباز دفاع مقدس و ۳۵ سال تلاش او در عرصه عکاسی و سینمای مستند دفاع مقدس و جبهه مقاومت، شایسته نکوداشت و تجلیل بود که در طول سال‌های گذشته این اتفاق صورت نگرفته‌است.
    
وی ادامه داد: برهمین اساس به مناسبت هفته دفاع مقدس آیین تجلیل از رضا برجی سه‌شنبه ۴ مهر ساعت ۱۶:۳۰ در فرهنگ‌سرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی برگزار می‌شود.
 
تیمورپور گفت: این مراسم با حضور مدیران فرهنگی و هنرمندان و فعالان رسانه‌ای عرصه دفاع مقدس از جمله محسن مومنی رییس حوزه هنری، محمدرضا جعفری جلوه مدیر شبکه دو، سید سلیم غفوری مدیر شبکه مستند و محمدرضا نقدی معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، برگزار می‌شود.
 
وی افزود: همزمان با این مراسم از مستند «عکاس صلح» به کارگردانی سید احمد معصومی‎نژاد و به تهیه کنندگی فرهنگ‌سرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی رونمایی می‌شود.
 
علاقه‌مندان برای حضور در این مراسم می‌توانند به فرهنگ‌سرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی واقع در خیابان پاسداران، خیابان گل نبی، خیابان ناطق نوری، میدان قبا مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 22888681  معاونت آفرینش و اجرا تماس بگیرند.

نظر شما