جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۶:۴۷
کد خبر: ۹۴۶۱۸
|
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۵
سی امین محفل ادبی ققنوس همزمان با فرا رسیدن ماه محرم، دوشنبه ۳مهرماه با حضور شاعران آیینی در مجتمع فرهنگی هنری نور برگزار می‌شود.
حماسه شعر عاشورایی در «انجمن ادبی ققنوس» در مجتمع نوربه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، محفل ادبی «ققنوس» به مناسبت فرا رسیدن محرم و روزهای سوگواری شهادت سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) از جمله برنامه های «جلوه سوگ» این منطقه، در قالب شب شعر آیینی با عنوان «حماسه شعر عاشورایی» و با حضور شاعران و علاقه‌مندان به شعر و ادبیات، روز دوشنبه ۳ مهرماه مصادف با چهارم محرم ساعت ۱۷ با بخش های مختلف در مجتمع فرهنگی هنری نور برگزار می‌شود.

در این جلسه که با هدف ترویج و گسترش فرهنگ عاشورا و قیام کربلا اجرا می‌شود، دکتر مینا آقا زاده کارشناس مجری برنامه، ضمن معرفی مجموعه آثار برتر در حوزه شعرهای آیینی با موضوع محرم و عاشورا، به خوانش برخی از آثار منتخب می پردازد؛ هم چنین شاعران حاضر در انجمن ققنوس نیز اشعار عاشورایی خود را قرائت و مورد نقد و بررسی مجری و دیگر کارشناسان مدعو در این محفل ادبی قرار می گیرد.

علاقه‌مندان به شعر و ادب برای حضور در این برنامه می‌توانند به مجتمع فرهنگی هنری نور واقع در خیابان آیت الله کاشانی، بین تقاطع ستاری و شاهین، جنب شهر کتاب مراجعه کنند.
نظر شما