سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
ساعت : ۰۶:۰۷
کد خبر: ۹۴۶۲۷
|
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۴
فرهنگ‌سرای خاتم(ص) برگزار می‌کند:
مسابقه عکس، کلیپ و فیلم کوتاه « نوجوانان و جوانان عاشورایی » از سوی فرهنگ‌سرای خاتم(ص) و با همکاری موسسه فرهنگی هنری ناحیه مسلم بن عقیل(ع) برگزار می‌شود.
نوجوانان و جوانان عاشورایی در قاب تصویربه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، این مسابقه با دعوت از نوجوانان و جوانان برای ارسال آثار در قالب عکس، کلیپ و فیلم کوتاه در مورد ماه محرم برگزار و لوح تقدیر، تندیس و جوایز نفیسی به ۷۲ تن از برگزیدگان اهدا می‌شود.

نوجوانان و جوانان علاقه‌مند می‌توانند با دوربین یا تلفن همراه خود به ثبت و ارسال آثار با رویکردها و موضوعاتی همچون سبک زندگی حسینی، جنبه‌های معنوی واقعه عاشورا، آیین‌های عزاداری و فرهنگ‌های بومی در هر منطقه، خردسالان، کودکان، نوجوانان و جوانان عاشورايي، نذورات، اشک‌ها و خواهش‌ها، ارتباط و نحوه شهادت شهيدحججي با واقعه كربلا و  دیگر موضوعات مرتبط ، در این مسابقه شرکت کنند.

علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را تا ۲۰ مهرماه به کانال تلگرامی @Moslem_18 ارسال کنند و برای اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۶۶۳۰۱۶۸۰ تماس بگیرند.

علاوه بر اهدای جوایز به ۷۲ تن از شرکت کنندگان، تمامي عكس‌ها، كليپ‌ها و فيلم‌های كوتاه  ارسالي به نمایش در می‌آیند.
 
فرهنگسرای خاتم(ص) ، بسیج جامعه زنان ناحیه مقاومت بسیج مسلم ابن عقیل(ع)، بسیج دانش آموزی منطقه ۱۸ تهران، کانون فرهنگی تربیتی یاس نبی، کارشناسی فنی و حرفه ای و کاردانش معاونت آموزش متوسطه منطقه ۱۸ در برگزاری این مسابقه همکاری و مشارکت دارند.
نظر شما