پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۵:۱۴
کد خبر: ۹۴۶۳۲
|
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۸
جشنواره «فرهنگ، هنر و صنعت» برای دومین سال متوالی از سوی مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۲۱ تهران و با همکاری کارخانه‌ها و شرکت‌های صنعتی برپا می‌شود.
رقابت هنرمندان صنعتگر شهر تهرانبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری، منطقه۲۱شهرداری تهران از غربی‌ترین مناطق شهر تهران به شمار می‌رود. در این منطقه کارخانه‌ها و کارگاه‌های صنعتی بسیاری واقع شده است که همین موضوع بافت این منطقه را نسبت به مناطق دیگر متمایز کرده است. دو سالی است که فرهنگ‌سرای تهرانسر در منطقه۲۱ با بهره‌گیری از ظرفیت این منطقه جشنواره‌ای با نام فرهنگ، هنر و صنعت را برپا کرده است تا هنرمندان صنعتگر کارخانه‌ها و کارگاه‌ها فرصتی پیدا کنند تا آثار خود را به نمایش بگذارند و با هم به رقابت بپردازند.
 
جشنواره «فرهنگ، هنر و صنعت» با هدف شناسایی هنرمندان صنعتگر در بین کارکنان کارخانه‌هایی همچون ایران خودرو، پارس خودرو، سایپا، شرکت نفت پارس، شهر فرش و ... در تهران برگزار می‌شود.
 
این جشنواره ۱۲ رشته هنری عکاسی، خوشنویسی، نقاشی و نگارگری، حجم و مجسمه و سفال، گرافیک و تصویرسازی، کاریکاتور، هنرهای ترکیبی و صنایع دستی، داستان کوتاه، شعر، فیلم‌نامه نویسی و نمایش‌نامه نویسی، موسیقی و طراحی را در برمی‌گیرد.

جشنواره «فرهنگ هنر و صنعت» که سال گذشته با استقبال زیادی از سوی کارخانه‌های منطقه ۲۱ مواجه شد امسال به صورت سراسری برای کارکنان کارخانه‌ها و مراکز صنعتی شهر تهران برگزار می‌شود. مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا ۳۰ مهرماه خواهد بود.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دومین جشنواره فرهنگ، هنر و صنعت می‌توانند با شماره تلفن‌های۴۴۵۶۰۸۳۷ -۴۴۵۹۴۹۳ تماس بگیرند یا به نشانی سایت jashnvareh-fhs21.ir مراجعه کنند.

مطالب مرتبط
نظر شما