جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۵:۴۹
کد خبر: ۹۴۶۳۳
|
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۴
فرهنگ‌سرای بهاران فراخوان اجرای هنرهای نمایشی را برای شش ماهه دوم سال ۹۶ در مهرماه منتشر کرد.
فراخوان اجرای عمومی هنرهای نمایشی در فرهنگ‌سرای بهارانبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، منطقه ۱۷ تهران به عنوان یکی از پرجمعیت‌ترین مناطق شهر تهران، منطقه‌ای مستعد برای مخاطبان علاقه‌مند و پیگیر در زمینه هنرهای نمایشی و تصویری است. 

این مجموعه بر آن است تا با اهمیت دادن به گروه های نمایشی، هنرمندان فعال نمایشی و تصویری و ایجاد محیطی فرهنگی برای تمامی تولیدکنندگان و مخاطبان برای اجراهای عموم شش ماهه دوم سال ۹۶ و نمایش فیلم‌های کوتاه، در مرکزِ فرهنگ‌سرا و سینما تئاتر بهاران، از علاقه‌مندان و هنرمندان دعوت نماید تا با تکمیل فرم درخواست اجرا، آثار خود را در بخش نمایشی شامل: کودک و نوجوان، نمایش طنز (با موضوع خانواده، شهری و تکریم شهروندی)، آثار مناسبتی و موضوعی (ماه مبارک رمضان، ماه محرم، ماه صفر و عید نوروز، دهه فجر)، استندآپ کمدی (با موضوعات و معضلات شهری و شهروندی)، نمایشنامه خوانی، نمایشنامه نویسی، و بخش آثار تصویری شامل: فیلم های کوتاه (با موضوعات آزاد، دارای عنوان بندی و بدون هیچ گونه محدودیت در کیفیت ضبط تصویر شامل انواع دوربین‌ها، حتی دوربین موبایل) و فیلمنامه‌نویسی، به پست الکترونیک فرهنگ‌سرای بهاران ارسال کنند. 

مدارک لازم شامل: 
فرم پر شده فراخوان، یک قطعه عکس اسکن شده، فایل تایپ شده نمایشنامه، فیلمنامه و یا طرح مبسوط در محیط word و pdf شده فایل مذکور، فایل اسکن شده مجوز نویسنده یا مترجم.

موارد قابل توجه:
- در بخش فیلم های کوتاه می بایست یک نسخه از لوح فشرده اثر به سینما تئاتر بهاران (دفتر مدرسه تئاتر) تحویل گردد.

- در بخش آثار نمایشی، نمایش هایی که آمادگی بازبینی دارند می توانند یک نسخه لوح فشرده اثر خود را به سینما تئاتر بهاران (مدرسه تئاتر) تحویل نمایند.

- هیچ گونه محدودیتی درباره انواع مختلف نمایشی (کلاسیک، مدرن، عروسکی، آئینی سنتی و ...) وجود نخواهد داشت و هدف اصلی، ارائه آثار با کیفیت خواهد بود.

- هر متقاضی تنها امکان ارائه سه اثر خواهد داشت.

- زمان نهایی ارسال آثار در تمام بخش‌ها، پایان مهرماه خواهد بود. زمان بازبینی متعاقبا به گروه‌های پذیرفته شده اطلاع داده خواهد شد.

- آدرس پستی برای تحویل لوح‌های فشرده: میدان ابوذر، انتهای سجاد جنوبی، میدان بهاران، بوستان بهاران، مرکز همایش‌های فرهنگی هنری بهاران

- آدرس الکترونیکی برای ارسال مدارک و فرم های تکمیل شده: f_baharan17@yahoo.com

برگ شرکت در فراخوان را دانلود کنید.

نظر شما