سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۲:۳۷
کد خبر: ۹۴۶۳۷
|
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۴
کتابخانه علامه طباطبایی(ره) برگزار می‌کند:
کتابخانه علامه طباطبایی(ره) فرهنگسرای کار و تعاون، در ویژه برنامه جلوه سوگ به مناسبت ایام شهادت سید و سالار شهیدان امام حسین (علیه السلام)، مسابقه کتابخوانی کشته اشک‌ها را برگزار می‌کند.
مسابقه کتابخوانی کشته‌ اشک‌ها
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، مسابقه کتابخوانی کشته‌ اشک‌ها با هدف ترویج فرهنگ مطالعه به ویژه مطالعه متون دینی، ترویج پيام‌های قيام امام حسين(ع) و بزرگداشت ایام محرم، از کتاب «قیام حسین (علیه السلام)» نوشته دکتر جعفر شهیدی برگزار می‌شود.

کتاب «قیام حسین (علیه السلام)» به بررسی واقعه کربلا و قیام امام حسین(علیه السلام) پرداخته است که توسط دفتر نشر فرهنگ اسلامی منتشر شده و علاقه‌مندان برای تهیه این کتاب می‌توانند به کتابخانه علامه طباطبایی(ره) مراجعه کرده و  از کتاب‌های موجود در کتابخانه استفاده کنند و در مسابقه شرکت کنند.

هم‌چنین نسخه الکترونیکی کتاب و سوالات مسابقه در سایت:  kar.farhangsara.ir قابل دسترسی است علاقه‌مندان پس از پاسخگویی می‌توانند جواب مسابقه را به شماره پیامکی ۲۰۰۰۱۸۳۷۳۳ ارسال کنند.

شهروندان علاقه‌مند برای شرکت در این مسابقه تا ۲۲ مهرماه فرصت دارند پاسخ‌های مسابقه را به صورت حضوری و  اینترنتی ارسال کنند و به برگزیدگان جوایز ارزنده‌ای اهدا خواهد شد.

علاقه‌مندان هم‌چنین می‌توانند به نشانی بزرگراه یادگار امام(ره) جنوب- تقاطع خیابان هاشمی –فرهنگسرای کار و تعاون- کتابخانه علامه طباطبایی، مراجعه کرده و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۶۶۰۴۶۹۴۶ تماس بگیرند.
نظر شما