جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۹:۱۵
کد خبر: ۹۴۶۴۲
|
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۶
فرهنگ‌سرای سرو با بازخوانی رمان «۲:۲۰ دقیقه شب» تازه‌ترین اثر لادن نیکنام، روز سه‌شنبه چهارم مهرماه به استقبال پاییز می‌رود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، فرهنگ‌سرای سرو با هدف آموزش سبک‌های مختلف داستان‌نویسی و ترویج فرهنگ کتابخوانی سومین جلسه «ایستگاه داستان» را چهارم مهرماه ساعت ۱۷ با حضور لادن نیکنام نویسنده اثر، علاقه‌مندان به کتاب و  نویسندگان جوان برگزار می‌کند. در ادامه نیز داستان‌های کوتاه نویسندگان جوان خوانده شده و نقد و بررسی می‌شود.  

لادن نیکنام در سال ۱۳۴۷ در تهران به دنیا آمد. او در رشته گفتار درمانی تحصیل کرد و با درجه کارشناسی فارغ‌التحصیل شد. لادن نیکنام از سال ۷۵ در مطبوعات به چاپ داستان کوتاه و شعر و با مقالاتی به معرفی و نقد آثار نویسندگان دیگر پرداخت. اولین مجموعه شعر او با عنوان «روز شمار جنوب» در سال ۸۲ به چاپ رسید.

این خانه پلاک ندارد، انتشارات افق- علائم حیاتی یک زن، انتشارات ققنوس- مورچه در ماه، انتشارات افق- حفره‌ای در آینه، انتشارات ققنوس- دو شعر، یک فوج پلیکان سفید (به دختر کوچه باغ‌های فرمانیه) مجله هفت- روزشمار جنون، نشر درسا- مرگ تو داستانی ندارد درباره «چه کسی باور می‌کند رستم»، مجله هفت- بم، خانه من است، مجله گوهران از جمله آثار ایشان است.

فرهنگ‌سرای سرو در تهران، خیابان ولی‌عصر (عج)، ضلع شمالی بوستان ساعی، کوچه ساعی دوم واقع شده و شماره تلفن ۸۸۸۸۱۸۷۹ آماده پاسخگویی به سؤالات علاقه‌مندان است.
نظر شما