جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۲۲:۱۶
کد خبر: ۹۴۶۵۴
|
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۰
به مناسبت هفته دفاع مقدس در فرهنگ‌سرای بهمن؛
مراسم رونمایی از کتاب شماره یک شهدای دانش آموز ۸ سال دفاع مقدس منطقه ۱۶ باعنوان « از پای تخته‌های سیاه تا سنگرهای سرخ» نوشته الناز عباسیان در فرهنگسرای بهمن برگزار می‌شود.
کتاب « از پای تخته‌های سیاه تا سنگرهای سرخ» رونمایی می‌شودبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ در مراسم رونمایی کتاب «ازپای تخته‌های سیاه تا سنگرهای سرخ» که از ساعت ۱۶ تا ۱۸ روز سه شنبه چهارم مهر با حضور مولف این کتاب در سالن مبارک این فرهنگسرا برگزار می‌شود، جمعی از مدیران فرهنگی و شهری، خانواده معظم شهدا و علاقه‌مندان به کتاب و کتاب‌خوانی حضور خواهند داشت.

تلاوت قرآن کریم با حضور قاری برجسته کشور مجید ملک محمدی، اجرای سرود جمهوری اسلامی ایران و سرودهایی با موضوع هفته دفاع مقدس با هنرمندی گروه کُر فرهنگسرای بهمن، خاطره گویی خانواده شهدای دانش آموز منطقه ۱۶ و مداحی حاج احمد زمانی به مناسبت ایام سوگواری شهادت امام حسین (ع) و یاران با وفای ایشان از جمله بخش‌های اصلی این مراسم عنوان شده است.

نشر امینان کتاب «از پای تخته‌های سیاه تا سنگرهای سرخ» را سال ۱۳۹۶ با سفارش و همکاری فرهنگسرای بهمن در ۱۹۲ صفحه و با شمارگان ۱۱۰۰ نسخه منتشر کرده است.

علاقه‌مندان برای شرکت در این برنامه می‌توانند از ساعت ۱۶ به سالن مبارک فرهنگسرای بهمن به نشانی میدان راه آهن، میدان بهمن، خیابان شهید وفایی مراجعه  کنند و یا برای اطلاعات بیشتر با شماره تلفن۵۵۰۵۸۸۹۲ تماس بگیرند.
نظر شما