پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۰:۴۷
کد خبر: ۹۴۶۵۵
|
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۴
چهار فیلم «ایتالیا ایتالیا»، «مالاریا»، «زرد» و «قهرمانان کوچک» که به تازگی اکران شده‌اند را می‌توانید در سینماهای سازمان فرهنگی هنری ببینید.
۴ فیلم جدید اکران مهر را در سینما ببینیدبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ فیلم سینمایی «ایتالیا ایتالیا» به کارگردانی کاوه صباغ زاده در گروه سینمایی استقلال، قهرمانان کوچک به کارگردانی حسین قناعت در گروه سینمایی آزادی، مالاریا به کارگردانی پرویز شهبازی در گروه سینمایی آزاد و «زرد» ساخته مصطفي تقي زاده به تهيه كنندگي كامران مجيدی در گروه سينمايی قدس از روز چهارشنبه ۱۲ مهر ماه اکران می‌شوند.

«ایتالیا ایتالیا» فیلمی به کارگردانی کاوه صباغ‌زاده با بازی سارا بهرامی و حامد کمیلی است که در سال ۹۵ تولید شده است و بعد از نمایش در سی‌و‌پنجمین جشنواره‌ی فیلم فجر، در جشنواره‌ جهانی فجر هم به نمایش درآمد و به دلیل فضای کمدی فانتزی متفاوتش مورد استقبال مخاطبان جشنواره‌ جهانی قرار گرفت. سارا بهرامی برای بازی در این فیلم در سی‌وپنجمین جشنواره فیلم فجر نامزد سیمرغ بهترین بازیگر نقش اول زن شد.


«مالاریا» فیلمی به کارگردانی پرویز شهبازی با بازی آذرخش فراهانی، آزاده نامداری، ساعد سهیلی و ساغر قناعت است. این فیلم محصول سال ۹۴ است و داستان دختر و پسری را روایت می‌کند که در تهران‌گردی‌های خود با مردی برخورد می‌کنند که مشکلی دارد، آن‌ها سعی می‌کنند راه حلی برای این مشکل پیدا کنند.

«زرد» اولين ساخته بلند سينمايی مصطفی تقی‌زاده كه پيش از اين در فستيوال شانگهای جايزه بزرگ هيئت داوران و جايزه بهترين بازيگر زن را دريافت كرده بود و مورد توجه مخاطبين اين رويداد قرار گرفت، از مهرماه در گروه سينمايی قدس اكران عمومی می‌شود. اين فيلم به تازگي در جشنواره بين المللي فیلم هنر روسیه، دو جايزه اصلي اين رويداد را در بخش بهترين فيلم و بهترين فيلمنامه را از آن خود كرد. بهرام رادان، ساره بيات، مهرداد صديقيان، شهرام حقيقت دوست، بهاره كيان افشار، آناهيتا درگاهي، عليرضا استادی، اميرعلي نبويان، متين ستوده، مرتضي تقي زاده، علي صالحي، شهروز دل افكار، حسين نائيني، رضا شمس الدین، فرهاد مهدوی و حسين مهری در «زرد» به ایفای نقش می پردازند.

«قهرمانان کوچک» به کارگردانی حسین قناعت فیلمی است که با مخاطب قرار دادن خانواده‌های ایرانی به خصوص دانش آموزان و نوجوانان تلاش دارد تا فرهنگ حمایت از کالای ایرانی را به آنان آموزش دهد.

برای تماشای این فیلم‌های می‌توانید به سینماهای سازمان فرهنگی هنری: پردیس‌های سینمایی ملت، آزادی، راگا، رازی و تماشا و همچنین سینما چاپلین فرهنگ‌سرای بهمن و سینمای فرهنگ‌سرا اشراق مراجعه کنید.
نظر شما