جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۰:۰۴
کد خبر: ۹۴۶۸۵
|
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۲
برنامه خاطره گویی و روایتگری در راستای گرامی داشت هفته دفاع مقدس با حضور مسئول راویان ارتش جمهوری اسلامی ایران در ایوان انتظار ایستگاه مترو میدان ولی‌عصر (عج) برگزار می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، مدیریت فرهنگی هنری مترو برنامه خاطره گویی و روایتگری دفاع مقدس را با حضور مسئول راویان ارتش جمهوری اسلامی ایران در ایوان انتظار ایستگاه مترو میدان ولی‌عصر (عج) برگزار می‌کند. این برنامه با هدف ترویج و نشر فرهنگ ارزشمند دفاع مقدس و انتقال هنرمندانه آن به نسل جوان و یادآوری رشادت‌ها و دلاور مردی‌های رزمندگان اسلام برگزار می‌شود.

در این برنامه سرهنگ علی اکبر بهشتی که از رزمندگان دفاع مقدس و مسئول راویان ارتش جمهوری اسلامی ایران است، درباره نحوه شکل‌گیری جنگ تحمیلی توسط کشور عراق و رژیم بعثی، رشادت‌ها، ایثار و جان‌فشانی رزمندگان و ایثارگران در طول جنگ تحمیلی صحبت می‌کند. 

علاقه‌مندان برای استفاده از این برنامه می‌توانند چهارشنبه پنجم مهر ماه از ساعت ۹ تا ۲۲ به ایوان انتظار واقع در ایستگاه مترو میدان ولی‌عصر (عج) مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر از برنامه‌های فرهنگ‌سرای مترو می‌توانند با شماره ۹۶۶۵۲۶۰۸  تماس بگیرند. 
نظر شما