شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۱۴
کد خبر: ۹۴۷۰۷
|
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۲
نشست‌های هفتگی پاتوق فیلم کوتاه و ویدیویی رسانه از این هفته، سه‌شنبه ۱۱ مهر با نمایش و نقد فیلم «حبیب آقا» در فرهنگسرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی آغاز می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، فرهنگ‌سرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی نخستین نشست پاتوق فیلم کوتاه و ویدیویی رسانه را روز سه‌شنبه ۱۱ مهر ساعت ۱۸ با نمایش فیلم «حبیب آقا» برگزار می‌کند. این نشست‌ها با هدف شناسایی آثار سینمایی کوتاه و ویدیویی، ایجاد فضای تعامل و گفت‌وگو میان جوانان فعال در حوزه سینمای کوتاه و ویدیویی، ایجاد فضایی برای حضور بزرگان سینما و جوان‌ترها در کنار یکدیگر و هم‌افزایی برای رسیدن به شرایط سینمایی بهتر دنبال می‌شود.

در این نشست‌های هفتگی، علاوه بر نمایش فیلم کوتاه یا ویدیویی، اثر با حضور کارشناسان و منتقدان سینمایی و عوامل فیلم نقد و بررسی خواهد شد.

در نخستین نشست پاتوق فیلم کوتاه و ویدیویی رسانه، فیلم «حبیب آقا» به کارگردانی محمد حمزه‌ای و تهیه‌کنندگی سید مرتضی عمادی به نمایش در می‌آید و با حضور محمد حمزه‌ای کارگردان، سجاد افشاریان بازیگر و محمدرضا مقدسیان منتقد سینما نقد می‌شود. 

«حبیب آقا» نامزد دریافت هشت جایزه از سومین جشنواره بین‌المللی فیلم یاس، نامزد دریافت دو جایزه از پنجمین جشنواره فیلم شهر، نامزد بهترین فیلم از نخستین جشنواره فیلم سلامت، برنده جایزه بهترین کارگردانی از جشنواره تولیدات تلویزیونی رضوی، برنده بهترین جایزه بازیگر نقش اول مرد از سومین جشنواره فیلم یاس، برنده جایزه بهترین جایزه نقش اول مرد از بخش بین‌الملل جشنواره فیلم یاس، برنده بهترین بازیگر نقش اول از جشنواره فیلم شهر، برنده دیپلم افتخار بهترین بازیگر از دهمین جشنواره تولیدات رضوی و برنده بهترین کارگردانی از جشنواره فرهنگی وقف است.

حضور در نشست‌های پاتوق فیلم کوتاه و ویدیویی رسانه برای عموم آزاد و رایگان است و علاقه‌مندان برای شرکت در این نشست‌ها می‌توانند به نشانی خیابان پاسداران، خیابان گل نبی، خیابان ناطق نوری، میدان قبا، فرهنگ‌سرای رسانه مراجعه کنند. 
نظر شما