جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۷:۴۲
کد خبر: ۹۴۷۲۷
|
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۱
فرهنگ‌سرای فردوس برگزار می‌کند؛
کتابخانه فرهنگ‌سرای فردوس با هدف ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی برنامه بازدید نیم‌روزه از باغ کتاب را ویژه کودکان و نوجوانان روز پنجشنبه ۱۳مهر برگزار می‌کند.
تور نیمروزه بازدید از باغ کتاب تهرانبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، کتابخانه فردوس با هدف آشنایی شهروندان به ویژه کودکان و نوجوانان، برنامه کتاب گردی با عنوان «باغ دانایی» را به مقصد باغ کتاب تهران برگزار می‌کند تا شرکت‌کنندگان با فعالیت‌های این مجموعه فرهنگی در راستای گسترش و ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی آشنا شوند.
 
باغ کتاب تهران، جدیدترین مجموعه فرهنگی تهران و بزرگترین مجموعه فرهنگی خاورمیانه، مکانی مجهز برای علاقه‌مندان به کتاب‌خوانی است که به‌تازگی افتتاح شده است. باغ کتاب هر روز میزبان دوستداران مطالعه، علم و دانش و فرهنگ است. این باغ در تپه‌های عباس آباد و جنب کتابخانه ملی ایران قرار دارد.
 
این برنامه طی سه اجرا در فصل پاییز برگزار می‌شود که اولین اجرای آن روز پنجشنبه ۱۳ مهر ویژه مخاطبان خانه‌های کودک منطقه است و تاریخ‌های بعدی آن در ۳۰ آبان و ۹ آذر اجرا می‌شود.
 
علاقه‌مندان برای ثبت نام در این تور می‌توانند به کتابخانه فرهنگ‌سرای فردوس واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس، بعد از چهارراه مخابرات مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 44081043 تماس بگیرند.
نظر شما