جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۸:۵۴
کد خبر: ۹۴۷۲۸
|
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۰
فهرستی از کتاب‌های عاشورایی با بیش از ۱۵۰۰ عنوان با موضوع امام حسین(ع) و واقعه عاشورا از سوی مدیریت امور کتابخانه‌های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در دسترس اعضای کتابخانه‌ها قرار گرفته است.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، واقعه‌ عاشورا بخشی از سیره‌ عملی امام حسین (ع) است که بر اساس رویکرد تربیتی منبعث از تعالیم اسلامی شکل گرفته است. یکی از بهترین راه‌های آگاهی از واقعه عاشورا مطالعه کتاب‌های موجود در این زمینه است. استقبال جامعه مخاطب از این کتاب‌ها و تیراژ بی‌سابقه برخی از آثار تا بیش از یکصد بار تجدید چاپ نشان دهنده میزان علاقه‌مندی به این حوزه و ظرفیت‌های موجود در میان مخاطبان آن است.
 
مدیریت امور کتابخانه ترویج فرهنگ کتابخوانی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، حمایت از آثار تولید شده در حوزه تربیتی با الگو اسلامی و منابع اهل بیت را به عنوان یکی از اصلی‌ترین رویکردهای این مدیریت در تهیه منابع کتابخانه‌ای می‌داند. از این رو ارائه فهرستی از آثار موجود در کتابخانه‌های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با موضوع حضرت سیدالشهدا (ع) و واقعه کربلا و عاشورا از سلسله برنامه‌های جلوه سوگ به مناسب محرم است که با توجه به سیاست سازمان فرهنگی هنری در یکپارچه‌سازی خدمات کتابخانه‌ها تمامی اعضا می‌توانند به این منابع دسترسی پیدا کنند.
 
 
سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران دارای ۳۷۲ کتابخانه در شهر تهران است که اطلاعات کتابخانه‌ها از طریق پورتال امور کتابخانه‌های به نشانی www.tlib.ir  قابل دسترسی است.

نظر شما