جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۴:۰۵
کد خبر: ۹۴۷۳۲
|
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۴
آیین تکریم و معارفه مدیر فرهنگی هنری منطقه ۷ و رییس فرهنگ‌سرای اندیشه برگزار شد و محمدمیثم میثمی با دریافت حکم ریاست این فرهنگ‌سرا، جایگزین سجاد نوروزی شد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، آیین تکریم و معارفه مدیر فرهنگی هنری منطقه ۷ و رییس فرهنگ‌سرای اندیشه روز چهارشنبه ۱۲ مهر ماه با حضور معاونان و مدیران سازمان فرهنگی هنری در این فرهنگ‌سرا برگزار شد. 

سجاد نوروزی رییس پیشین فرهنگ‌سرای اندیشه با تشکر از حضور مدیران و معاونان گفت: از رییس سازمان فرهنگی هنری بابت اعتمادشان در این سال‌ها تشکر می‌کنم. از معاونان محترم هم ممنونم که با ما در انجام کارها همکاری خوبی داشتند. تا جایی که توان داشتم، انرژی گذاشتم و برایم دوره بسیار شیرینی بود. 
 
وی اضافه کرد: اولین کار ما در فرهنگ‌سرای اندیشه برای کودکان غزه بود و بعد «بر آستان اشک» را با ۳۰ مخاطب آغاز کردیم و در دوره اخیر به ۳۰۰ مخاطب ثابت رسیدیم. مهم‌ترین توفیق ما در این فرهنگ‌سرا کارهای مذهبی و برنامه‌هایی برای حضرت اباعبدالله بود که خدا را از این بابت شاکرم. از همه همکارانم در منطقه تشکر می‌کنم و به آنها خسته نباشید می‌گویم که در این دو سه سال مرا تحمل کردند.
 
نوروزی در پایان گفت: تلاش کردیم با توجه به نام این فرهنگ‌سرا، ماهیت اندیشه‌ای آن را حفظ کنیم و در برنامه‌ها تنوع بدهیم. بیش از سه هزار دقیقه پخش تلویزیونی از برنامه‌های فرهنگ‌سرای اندیشه داشتیم که برجسته‌ترین آنها «بر آستان اشک» بود. این بضاعت ما بود و امیدواریم مقبول باشد. از همه دوستان و همکاران حلالیت می‌طلبم. 

آیین تکریم و معارفه رییس فرهنگ‌سرای اندیشه برگزار شد

صلاحی: فرهنگ‌سرای اندیشه یک فرهنگ‌سرای کانونی است
محمود صلاحی، رییس سازمان فرهنگی هنری با تسلیت به مناسبت عزاداری ماه محرم و با آرزوی قبولی عزاداری‌ها گفت: سازمان فرهنگی هنری امسال هم در عزای سیدالشهدا که بزرگ‌ترین مصیبت عالم است، آنچه در توان داشت انجام داد. مردم عزادار از این برنامه‌ها استقبال کردند، به ویژه در میدان امام حسین (ع) که مراسم عاشورا در آن خوب برگزار شد.
 
وی افزود: فرهنگ‌سرای اندیشه یک فرهنگ‌سرای کانونی است و در نقطه خوبی از تهران قرار دارد و برنامه‌های موفقی در آن انجام می‌شود. آقای نوروزی در این چند سال فعالیت‌های زیادی انجام دادند و به‌ویژه‌ برنامه‌هایی که با حضور فلاسفه ایران و جهان برگزار می‌شد، برنامه‌های خوبی بود. برنامه‌های ویژه دفاع مقدس هم جلوه شایسته‌ای در فرهنگ‌سرای اندیشه داشت. همچنین فعالیت‌هایی با محوریت عزاداری مانند «نوگلان حسینی» در فرهنگ‌سرای اندیشه مرکزیت دارد.

آیین تکریم و معارفه رییس فرهنگ‌سرای اندیشه برگزار شد

صلاحی ادامه داد: سازمان فرهنگی هنری در شادی و عزای اهل بیت وظیفه دارد. مقام معظم رهبری با آن حجم از مشغله، هر سال خودشان مراسم می‌گیرند و چند شب پای صحبت‌های یک سخنران و مداح می‌نشینند. پس فرهنگ‌سراها هم نمی‌توانند خالی از عزای سیدالشهدا باشند. هنر سازمان فرهنگی هنری باید در جهت تعالی انسان‌ها باشد. 
 
وی تصریح کرد: برنامه‌های مناسبتی باید برگزار شود و البته در کنار آن برنامه‌هایی از جنس هنر و موسیقی و ... داریم. فرهنگ‌سرای ارسباران در زمینه موسیقی، فرهنگ‌سرای رسانه در زمینه ارتباطات و رسانه و ... برنامه‌های محوری خوبی دارند. مهم این است که در مسیر درستی حرکت کنیم و نتیجه مطلوب بگیریم. خدا را شکر با وجود کمبودهای مالی، عملکرد قابل قبولی در فرهنگ‌سراها داشتیم و هیچ مدیر منطقه‌ای به خاطر نبودن پول، کار را زمین نگذاشت. هیچ پولی در سازمان فرهنگی هنری هدر نمی‌رود و بودجه تبدیل به احسن می‌شود و به شکل علم‌آموزی و کار فرهنگی خود را نشان می‌دهد. 

صلاحی عنوان کرد: در این چند سال که من در سازمان بودم، برآوردم این است که کارکنان، نیروهای فرهنگی باتجربه هستند که در موضوعات فرهنگی تهران نقش تعیین‌کننده دارند. در بین کارکنان، روسای فرهنگ‌سراها همان نیروهای باتجربه هستند که در عین حال معدل سنی پایینی دارند. 

وی اضافه کرد: از فعالیت‌های سه ساله آقای نوروزی تشکر می‌کنم که از مدیران مؤثر سازمان فرهنگی هنری بودند و امیدوارم در فعالیت جدیدشان موفق باشند. آقای میثمی هم از رویش‌های انقلاب و یک نیروی جوان و خوش‌فکر هستند و در آفرینش و اجرا عملکرد خوبشان را دیده‌ایم. برای ایشان هم آرزوی موفقیت دارم و همچنین از کارکنان فعال فرهنگ‌سرای اندیشه هم تشکر می‌کنم. 

محمدمیثم میثمی مدیر فرهنگی هنری جدید منطقه ۷ و رییس فرهنگ‌سرای اندیشه در سخنانی عنوان کرد: نهایت تشکر و ارادتم را به آقای نوروزی تقدیم می‌کنم که کارنامه‌شان غبطه برانگیز است و توفیق زیادی در اجرای برنامه‌های مناسبتی داشتند. به کارکنان فرهنگ‌سرای اندیشه هم خسته نباشید می‌گویم و امیدوارم بتوانیم همکاری خوبی داشته باشیم. از آقای صلاحی به خاطر اعتمادشان سپاسگزارم و از لطفشان کمال تشکر را دارم. کار کردن با آقای ناصری‌پور در معاونت فرهنگی برای من باعث افتخار بود و امیدوارم در جایگاه جدید نیز بتوانم با ایشان همکاری کنم. 
 
در پایان مراسم با حضور رییس سازمان فرهنگی هنری و قائم‌مقام شهردار منطقه ۷، تکریم سجاد نوروزی رییس پیشین فرهنگ‌سرای اندیشه و اهدای حکم به محمدمیثم میثمی رییس جدید این فرهنگ‌سرا انجام شد. 

آیین تکریم و معارفه رییس فرهنگ‌سرای اندیشه برگزار شد

مطالب مرتبط
نظر شما