پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۵:۰۳
کد خبر: ۹۴۷۳۵
|
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۸
پاتوق کتاب عنوان برنامه‌ای است که با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و آشناسازی شهروندان با داستان‌نویسی از سوی کانون ادبی کتابخانه فجر برگزار می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، برنامه پاتوق کتاب روزهای پنج‌شنبه هر هفته در سالن مطالعه کتابخانه فجر میزبان اعضای کانون ادبی و علاقه‌مندان به حوزه کتاب و کتاب‌خوانی است.

در هر جلسه در بخش نخست تلاوت آیاتی از قرآن مجید و نکات تفسیری توسط محمد مهدی خدا بنده و محمد مهدی کلهری از اعضای کانون، صورت می‌گیرد.

در بخش دیگر پاتوق کتاب، کارشناسان برنامه جلیل نوری، علی اردلانی، علیرضا فلاحی، حسن گل پرور و لاله علی مرتضایی، سمیه کاظمی و معصومه میمه از اعضای کانون در خصوص داستان نویسی، داستانک نویسی، نقد و بررسی کتاب، بررسی ابعاد نوشتاری و سبک داستان، بیان ضرب المثل و نقد و بررسی گلستان سعدی در کانون صحبت می‌کنند. در پایان هر جلسه نیز اعضای کانون نوشته‌ها و اشعاری که سروده‌اند را برای دیگر اعضا می‌خوانند و نوشته‌ها و اشعار خوانده شده نقد و بررسی می‌شود.

این برنامه روزهای پنجشنبه هر هفته در تاریخ‌های۱۳، ۲۰، ۲۷ مهرماه از ساعت ۹ تا ۱۰:۳۰ در کتابخانه فجر به نشانی بلوار يافت‌آباد، ابراهيم‌آباد، خيابان اسدآبادی، ‌بوستان مينا میزبان علاقه‌مندان است.
نظر شما