جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۳:۰۷
کد خبر: ۹۴۷۳۶
|
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۹
فرهنگ‌سرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی با برپایی تکیه‌های استودیو رسانه و ذاکران حسینی در ویژه‌برنامه «جلوه سوگ» در میدان امام حسین (ع) به ارائه خدمات فرهنگی و رسانه‌ای به شهروندان و توزیع ۱۰ هزار بسته نمایشگاهی روایت محرم پرداخت.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، بهزاد تیمورپور، رییس فرهنگ‌سرای رسانه در تشریح فعالیت‌ها و برنامه‌های تکیه استودیو رسانه در میدان آیینی امام حسین (ع) گفت: در این تکیه علاوه بر برپایی نمایشگاه مجموعه گرافیکی روایت محرم،  ۱۰ هزار بسته از این مجموعه نمایشگاهی به مخاطبان خاص از جمله مسئولان مساجد، حسینیه‌ها، هیئت‌ها و مراکز فرهنگی و مذهبی عرضه شد.

رییس فرهنگ‌سرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی افزود: نمایش برنامه تلویزیونی «جلوه سوگ» سال گذشته و فعالیت‌های میدانی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در داخل تکیه استودیو رسانه از دیگر برنامه‌های این فرهنگ‌سرا در ویژه برنامه‌های ماه محرم است.

وی اظهار کرد: تکیه ذاکران حسینی هم یکی دیگر از برنامه‌های ویژه فرهنگ‌سرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی در این بخش بود که در آن مداحان نوجوان و جوان به مرثیه‌سرایی می‌پرداختند و فیلم ضبط‌شده این مداحی‌ها در فضای مجازی منتشر می‌شد.

وی با اشاره به استقبال مخاطبان از این برنامه‌ها گفت: این ویژه‌برنامه‌ها تا جمعه ۱۴ مهر در میدان آیینی امام حسین (ع) ادامه دارد.
نظر شما