سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۳:۱۷
کد خبر: ۹۴۷۳۷
|
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۶
فرهنگ‌سرای ابن‌سینا برگزار می‌کند
همزمان با روز جهانی کودک، کارگاه آموزشی «صلح کنیم» برای کودکان ۳ تا ۱۴ سال در نگارخانه ابن سینا برگزار می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، همزمان با فرا رسیدن ۱۶ مهر، روز جهانی کودک، کارگاه آموزشی با عنوان «صلح کنیم» از ۱۵ تا ۱۷ مهرماه ساعت ۹ تا ۱۲ و ۱۴ تا ۱۷ برای کودکان ۳ تا ۱۴ سال در نگارخانه فرهنگ‌سرای ابن سینا برگزار می‌شود.

خسرو انصاری مدرس این کارگاه است و بناست آثار خلق‌شده در این کارگاه توسط بنیاد فرهنگی هنری پیناک در کشور ایتالیا به نمایش گذاشته شود.

برپایی نمایشگاه آثار نقاشی سه تا چهارسالگی آوا رستمی و تصویرسازی سمانه سنگسری از دیگر برنامه‌های نگارخانه ابن‌سینا به مناسبت روز جهانی کودک است. در این نمایشگاه ۳۰ اثر از این دو هنرمند به نمایش گذاشته می‌شود.

نشست تخصصی شیوه‌های نقد و تحلیل آثار هنری کودکان نیز ۱۵ مهر ساعت ۱۶ در فرهنگ‌سرای ابن سینا برگزار می‌شود. شیوه و اهمیت نگهداری آثار نقاشی کودک، عوامل مؤثر بر خلاقیت هنر در کودک، خصوصیات هنری کودک، رنگ درمانی و تأثیر رنگ‌ها بر ذهن و سلامت کودک موضوعاتی هستند که کارشناس برنامه در این نشست به بررسی آنها می‌پردازد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در این برنامه‌ها به فرهنگ‌سرای ابن سینا واقع در شهرک قدس، خیابان ایران‌زمین شمالی مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های ۸-۸۸۳۶۶۳۶۶ تماس بگیرند.
نظر شما