پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۸:۲۷
کد خبر: ۹۴۷۷۴
|
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۰
سی و دومین نشست از سلسله کارگاه های سینما - روانشناسی با بحث و تحلیل «گسیختگی از واقعیت» و با نمایش فیلم «شاترآیلند» ساخته مارتین اسکورسیزی، یکشنبه ۱۶ مهر در فرهنگ‌سرای رسانه و شبکه های اجتماعی، برگزار می شود.
«گسیختگی از واقعیت» در کارگاه سینما - روانشناسی رسانه واکاوی می‌شودبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، در ادامه سلسله کارگاه‌های روانشناسی و سینما با محوریت شناخت روان و سبک زندگی به کمک سینما، جلسه دیگر این کارگاه با موضوع «گسیختگی از واقعیت» همراه با نمایش فیلم «شاترآیلند» برگزار می‌شود.

در این سلسله کارگاه‌ها، موضوع نشست از نظر روانشناسی و مسائل روان شناختی و سبک زندگی با کمک از سینما، بحث و تحلیل می‌شود.

این جلسه با حضور اسد امیدی و محمدرضا مقدسیان  یکشنبه ۱۶ مهر ساعت ۱۸ در فرهنگ‌سرای رسانه و شبکه های اجتماعی به نشانی، خیابان پاسداران، خیابان گل نبی، خیابان ناطق نوری، میدان قبا برگزار می‌شود.

جزیره شاتر (Shutter Island) فیلمی روانشناسانه، به کارگردانی مارتین اسکورسیزی است که در سال ۲۰۰۹ ساخته شده و در ۱۹ فوریه ۲۰۱۰ اکران شد.

در این فیلم لئوناردو دی کاپریو، مارک روفالو، بن کینگزلی، میشله ویلیامز، امیلی مورتیمر و روبی جرینز، به ایفای نقش پرداخته‌اند.
نظر شما