شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۰:۵۲
کد خبر: ۹۴۷۸۷
|
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۰
همزمان با روز جهانی کودک کارگاه آموزشی «خلاقیت تصویری» در قالب مسابقه نقاشی برای کودکان در نگارخانه فرهنگسرای گلستان برگزار می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ همزمان با فرا رسیدن ۱۶ مهر روز جهانی کودک و به منظور کاهش تولید زباله کارگاه آموزشی نقاشی با عنوان «خلاقیت تصویری» در قالب مسابقه نقاشی با موضوع تفکیک زباله‌های تر و خشک و پسماندها و دور ریختنی‌های شهری صبح روز یک‌شنبه ۱۶ مهرماه ساعت ۱۰ تا ۱۲ برای کودکان با مشارکت معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه ۸ و دبستان بهار در نگارخانه شماره ۱ فرهنگسرای گلستان برگزار می‌شود.

این مسابقه نقاشی با شعار زمین پاک آسمان آبی حق همه کودکان و با محوریت موضوع تفکیک زباله‌های تر و خشک در بین دانش‌آموزان دختر و پسر برگزار می‌شود.

در خلال این مسابقه مسئولان سازمان مدیریت پسماند شهرداری توضیحات و آموزش‌های لازم در خصوص چگونگی تفکیک زباله‌های تر و خشک و همچنین معرفی انواع زباله‌ها را به کودکان و نوجوانان حاضر در مدارس آموزش دادند.

همچنین در پایان این مسابقه از سوی سازمان مدیریت پسماند شهرداری منطقه ۸، جوایزی به رسم یادبود به دانش‌آموزان حاضر در مسابقه اهدا شد.

شیوه و اهمیت نگهداری آثار نقاشی کودک، عوامل موثر بر خلاقیت هنر در کودک، خصوصیات هنری کودک، رنگ درمانی و تاثیر رنگ‌ها بر ذهن و سلامت کودک موضوعاتی هستند که کارشناس برنامه در این نشست به بررسی آنها می‌پردازد.

علاقه‌مندان می‌توانند به نشانی نارمک، میدان هلال احمر، خیابان گلستان، فرهنگ‌سرای گلستان نگارخانه گلستان مراجعه کنند و یا با تلفن ۷۷۸۱۳۸۰۲ تماس بگیرند .

نظر شما