چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۷:۰۹
کد خبر: ۹۴۷۸۸
|
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۱
«سلامت ریشه‌ها» عنوان نشست بهداشتی و پزشکی است که با هدف معرفی کتاب‌های مناسب با موضوع سلامت سالمندان با حضور کارشناسان حوزه سالمندی توسط کتابخانه شقایق برگزار می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، کتابخانه شقایق منطقه ۸ نشست بهداشتی و پزشکی «سلامت ریشه‌ها» را روز یکشنبه ۱۶ مهر ماه ساعت ۱۶ با هدف معرفی کتاب‌های مناسب با موضوع سلامت سالمندان با حضور کارشناسان برگزار می‌کنند.  

سالمندان جزو گروهی از طبقه‌های سنی هرم جامعه هستند که معمولاً نادیده گرفته می‌شوند، در صورتی که نیازهای گروه سالمندان بیش از قشر جوان و میانسال است، چون اغلب از عهده نیازهای مربوط به خود بر نمی‌آیند و منابع اطلاعات مورد نیاز دوران سالمندی بسیار محدود است.

کتابخانه شقایق با هدف ارائه نکات  ارزشمند در مورد موضوعات مورد نیاز دوران سالمندی  و ارتقای سطح اطلاعات و به‌کارگیری آنها در راستای تأمین سلامت سالمندان در نظر دارد نشست «سلامت ریشه‌ها» را ویژه سالمندان برگزار کند.

سالمندان علاقه‌مند به حضور در این نشست تخصصی می‌توانند به نشانی نارمک، انتهای ۴۶ متری شرقی، میدان شقایق، کتابخانه شقایق مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۷۷۹۰۴۳۸۹ تماس بگیرند.
نظر شما