پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۹:۲۳
کد خبر: ۹۴۷۹۳
|
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۲
«رینارد روباهه» به کارگردانی «احمد تیموری» از شانزدهم مهرماه در فرهنگ‌سرای فردوس روی صحنه می‌رود.
نمایش «رینارد روباهه» روی صحنه فرهنگ‌سرای فردوسبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران،نمایش شاد و موزیکال «رینارد روباهه» ویژه کودکان به نویسندگی «آرتور فاکویز» و کارگردانی «احمد تیموری» از یکشنبه شانزدهم مهرماه در سالن آمفی تئاتر فرهنگ‌سرای فردوس روی صحنه می‌رود.

احمد تیموری سابقه چندین کارگردانی و بازیگری در تئاترهای «جک و لوبیای سحرآمیز»، «آی قصه قصه قصه»، «ماهی رنگین کمان»، «حاجی فیروز و شیرین»، «گنج ده هزار کوه»، «پلنگ تیز دندان» و... را در کارنامه هنری خود دارد.

در خلاصه این نمایش آمده است: رینارد روباه بازیگوش و زبلی است که همواره با شوخی های افراطی‌اش باعث ناراحتی حیوانات می‌شود از این رو حیوانات تصمیم می‌گیرند تا او را از جنگل اخراج کنند. این در حالی است که شکارچیان قصد ورود به جنگل را دارند و...

سپیده زینلی، علیرضا زکائی، مژگان مولایی، پویان یزدان جو بازیگران نمایش «رینارد روباهه» و سپیده زینلی طراحی صحنه و لباس، محمد نجفی آهنگسازی، مریم سلطانیان مترجم این گروه نمایشی هستند.

علاقه‌مندان برای خرید بلیت می‌توانند تا پایان آبان ماه همه روزه ساعت ۱۶ به فرهنگ‌سرای فردوس واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس شرق، بعد از چهار راه شهید سلیمی جهرمی مراجعه کنند یا با شماره ۴۴۰۸۱۰۳۹ تماس بگیرند.
نظر شما