جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۴:۳۸
کد خبر: ۹۴۸۱۳
|
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۷
سلسله نشست‌های «آیینه کمال» با رویکرد خانواده پایدار و تبیین الگوی رحمت و مودت در خانواده با حضور فروغ نیلچی‌زاده دوشنبه هر هفته ساعت ۱۵ در فرهنگ‌سرای اخلاق برگزار می‌شود.
«آیینه کمال »؛ سلسله نشست هایی با رویکرد خانواده پایداربه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، برنامه « آیینه کمال» از سلسله نشست‌هایی است که فرهنگ‌سرای اخلاق با موضوع تبیین سبک زندگی ایرانی اسلامی با رویکرد «خانواده پایدار» و با حضور فروغ نیلچی زاده دوشنبه هر هفته ساعت ۱۵ برگزار می‌کند.

 این نشست ها که در راستای تقویت بنیان خانواده است، مطالبی همچون مهر و محبت و رسیدن به آرامش در خانواده مطرح می‌شود تا ضمن ارائه الگویی از رحمت و مودت، فرایند توانمندسازی خانواده‌ها برای شناخت الگوی خانواده پایدار در روابط بین فردی و روابط اجتماعی ارائه شود.

 این سلسله نشست‌ها که از سال ۱۳۸۹ در این مرکز فرهنگی و ویژه بانوان برگزار می‌شود در سال‌های گذشته با عناوین‌ «تفکر برتر»، «خلوت دل»، «حدیث زندگی»، «قرآن باوری قرآن یاوری»، « مهدی باوری مهدی یاوری»، «روایت راه»، «راه زندگی» و «راه رستگاری» با موضوعاتی نظیر مهارت‌های معنوی در سختی‌ها و بلایا، احساس نیاز به مذهب و معنویت، اصلاح رفتار، فرار از خطرات و پناه آوردن به خدا و ... برگزار شده است.

علاقه‌مندان به شرکت در این نشست‌ها می‌توانند روزهای دوشنبه هر هفته ساعت ۱۵ تا ۱۶:۳۰ به فرهنگ‌سرای اخلاق واقع در خیابان پیروزی، خیابان شکوفه، خیابان شهید کاظمی، جنب بوستان گلزار مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۳۳۳۵۳۶۰۰ تماس بگیرند.
نظر شما