پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۹:۱۷
کد خبر: ۹۴۸۲۰
|
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۵
فیلم سینمایی «چه اتفاقی برای دوشنبه افتاد» به کارگردانی تامی ویرکولا سه‌شنبه ۱۸ مهر در فرهنگ‌سرای اندیشه نمایش داده می‌شود.
نمایش و نقد فیلم سینمایی «چه اتفاقی برای دوشنبه افتاد»به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، بيست‌وسومین هفته از نمايش فيلم های مطرح خارجي با زبان اصلي و زيرنويس فارسي به فيلم «چه اتفاقی برای دوشنبه افتاد» به كارگردانی تامی ویرکولا محصول ٢٠١٧ اختصاص دارد.

فیلم «چه اتفاقی برای دوشنبه افتاد» (What Happened To Monday)، ترکیبی از دو ژانر علمی تخیلی و هیجان انگیز است که کارگردانی آن را تامی ویرکولا بر عهده داشته است.  در این فیلم نومی راپاس و ویلم دافو و گلن کلوز ایفای نقش کرده‌اند.
 
داستان این فیلم، در آینده‌ای نه چندان دور رخ داده در حالی که کشورها با قحطی و افزایش شدید جمعیت مواجه شده‌اند و دولت‌ها نیز برای مقابله با این مسئله طرح و قانون تک فرزندی را اعمال کرده‌اند. در همین حین، هفت خواهر که هویت یکسان و زندگی مخفیانه‌ای دارند و در حال فرار از سازمانی است که به دنبال آن‌ها است.
 
پس از نمايش فيلم، مازیار فکری ارشاد و محمدرضا مقدسيان، به نقد و بررسي فيلم (What Happened To Monday) خواهند پرداخت.

 فیلم سینمایی «چه اتفاقی برای دوشنبه افتاد» روز سه‌شنبه ١٨ مهر ساعت ١٨ در فرهنگ‌سرای اندیشه به نشانی خیابان شریعتی، نرسیده به پل سیدخندان، بوستان اندیشه نمایش و سپس نقد و بررسی می‌شود.

حضور برای عموم آزاد است. برای رزرو رايگان مي توانيد به سايت www.tiwall.com مراجعه کنید.
نظر شما