پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۴:۳۳
کد خبر: ۹۴۸۲۶
|
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۳
کتابخانه فرهنگ‌سرای فردوس برنامه مطالعه گروهی «با هم بخوانیم» را در فصل پاییز در مدارس برگزار می‌کند.
«باهم بخوانیم» فردوس به مدارس منطقه ۵ می‌رودبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، «با هم بخوانیم» از برنامه‌های ویژه باشگاه کتاب فردوس است که به صورت متمادی در فرهنگ‌سرای فردوس با حضور علاقه‌مندان به کتاب و مطالعه برگزار می‌شود و در فصل پاییز با هدف آموزش، کشف و جهت‌دهی به استعدادهای دانش آموزان نوجوان در سطح مدارس منطقه ۵برگزار می شود.

با هم بخوانیم این هفته روز سه‌شنبه۱۸ مهر در دبیرستان دخترانه پرفسور حسابی (دوره اول) ویژه دانش آموزان این مدرسه برگزار خواهد شد و مرضیه مالکی، دانشجوی دکترای ادبیات فارسی به عنوان کارشناس ادبی این برنامه نوجوانان را با سرفصل های مهم مطالعه، نویسندگان حوزه ادبیات نوجوان و کتاب های ویژه این سن آشنا می کند.

همچنین در هر جلسه داستان کوتاهی به صورت گروهی مطالعه می‌شود که کارشناس برنامه دانش آموزان را با نکات ادبی و نگارشی داستان آشنا کرده و به معرفی اجمالی نویسنده آن داستان می پردازد.

 علاقه‌مندان  می‌توانند برای اطلاع از دیگر برنامه های کتابخانه فردوس به فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس، بعد از تقاطع شهید سلیمی جهرمی مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 44081043 تماس بگیرند.
نظر شما