پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۸:۴۷
کد خبر: ۹۴۸۲۷
|
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۶
شهروندان منطقه ۵ با مشارکت در جشنواره «جعبه کفش»، بیش از هزار و ۲۰۰ بسته لوازم‌التحریر به دانش آموزان نیازمند اهدا کردند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، سومین دوره جشنواره «جعبه کفش» به همت معاونت فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و با مشارکت کمیته امداد امام خمینی (ره)، معاونت اجتماعی فرهنگی شهرداری تهران، وزارت آموزش و پرورش، سازمان صدا و سیما، سازمان تبلیغات اسلامی، سازمان دانش آموزش و اتحادیه صنف کفش‌های ماشینی و لاستیکی برگزار شد.

مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۵ با محوریت فرهنگ‌سرای فردوس نیز همگام با سایر مناطق فرهنگی هنری شهر تهران، با برگزاری جشنواره «جعبه کفش» با شعار محوری «مهر در انتظار همدلی» میزبان نیکوکاران منطقه ۵ بود و با اعلام فراخوان و جذب مشارکت حداکثری شهروندان این منطقه، بیش از هزار و ۲۰۰ جعبه کفش حاوی لوازم‌التحریر و ملزومات مورد نیاز را به دانش آموزان نیازمند و بی‌بضاعت اهدا کرد.

از اهداف برگزاری این جشنواره می‌توان به ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری، پرورش حس مسئولیت‌پذیری، فرهنگ‌سازی در راستای افزایش مشارکت‌های مردمی، حمایت از تولیدکنندگان داخلی در بخش لوازم‌التحریر و... اشاره کرد که داوطلبان با مراجعه به فرهنگ‌سرای فردوس و دیگر مراکز فرهنگی هنری منطقه ۵ جعبه‌های کفش را تحویل گرفته و هدایای خود شامل نوشت‌افزار، کوله‌پشتی، کیف، سررسید، لباس و...  را در این جعبه‌ها گذاشته و پس از بسته‌بندی و تزئین به این مراکز باز گرداندند.

جشنواره جعبه کفش در آستانه آغاز سال تحصیلی ۹۷-۹۶ از ۱۸ شهریور تا ۱۷ مهرماه به صورت همزمان در سطح مناطق ۲۲ گانه سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برگزار شد.
نظر شما