جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۷:۰۳
کد خبر: ۹۴۸۳۶
|
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۴
در شماره جدید «ایست رسانه ای»:
نوزدهمین شماره نشریه «ایست رسانه‌ای» با موضوع فرصت‌های کسب درآمد در صنعت بازی، توسط فرهنگ‌سرای رسانه و شبکه های اجتماعی، منتشر شد.
به گزارش ررسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، در شماره نوزدهم نشریه «ایست رسانه‌ای» تقسیم بندی کلی از جایگاه‌های شغلی صنعت بازی‌های ویدیویی و دسته‌بندی کلی از شغل‌های صنعت بازی از لحاظ نوع  و جنس کارارائه شده است.

ویژگی های صنعت بازی‌های رایانه ای و آمارهایی جالب از این صنعت از دیگر بخش های نوزدهمین شماره نشریه «ایست رسانه ای» محسوب می‌شود.


نشریه «ایست رسانه ای» به همت فرهنگ‌سرای رسانه و شبکه های اجتماعی و با هدف ارتقای سواد رسانه‎ای و سواد فضای مجازی شهروندان و افزایش آگاهی و توجه خانواده‌ها نسبت به استفاده و نحوه حضور در فضاهای مجازی به ویژه شبکه‌های اجتماعی، تدوین و تولید شده است، 

به صورت اینفوگرافی و در قالب نشریه دیواری هرهفته در فرهنگ‌سراها، خانه‌های فرهنگ، مساجد، ایستگاه‌های مترو، مدارس، دانشگاه‌ها، مراکز فرهنگی، هنری و اماکن عمومی شهر توزیع و نصب می‌شود.
 
نشریه «ایست رسانه ای» در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی مختلف نیز منتشر می‌شود و تاکنون شماره‌های قبلی نشریه، میلیون‌ها بازدید کننده داشته است.
 
در این نشریه موضوع های گوناگون پیرامون فضای مجازی و مسائلی که در این فضا و شبکه های اجتماعی به وجود می‌آید، مورد توجه قرار می گیرد.
 
سازمان ها و مراکزی که علاقه مند به دریافت نشریه «ایست رسانه ای» هستند، می توانند برای هماهنگی های لازم با شماره تلفن 22888681 تماس بگیرند و همچنین علاقه‌مندان می توانند این نشریه را در کانال تلگرامی فرهنگ‌سرای رسانه به نشانی www.telegram.me/f_resaneh مشاهده کنند.
نظر شما