پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۲۰:۴۱
کد خبر: ۹۴۸۴۳
|
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۱
مهلت ثبت نام در دوره آموزشی روایتگری سیره شهدا با هدف حفظ تاریخ دفاع مقدس به عنوان یک تاریخ ارزشمند معاصر با ارائه مدرک معتبر روایتگری در فرهنگ‌سرای رضوان تمدید شد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، مهلت ثبت نام در دوره آموزشی روایتگری سیره شهدا با هدف حفظ تاریخ دفاع مقدس به عنوان یک تاریخ ارزشمند معاصر با ارائه مدرک معتبر روایتگری در فرهنگ‌سرای رضوان تمدید شد. این دوره با حضور حجت‌الاسلام مهدوی نژاد، دکتر علوی، دکتر رفاعیات، سردار پیری، سردار بیات و استادان رزمنده: آقایان علیدادی، به ستاک، سعیدی، گنجی و اسماعیل‌زاده از ۲۷ مهر ماه در فرهنگ‌سرای رضوان برگزار می‌شود.
دوره آموزشی روایتگری سیره شهدا در ۱۸ جلسه به طول می‌انجامد و زمان برگزاری دوره، روزهای پنجشنبه ساعت ۱۴ تا ۱۷ است. 

هدف این دوره ترویج سیره شهدا، تربیت راویان کارآمد در راستای فرهنگ ایثار و شهادت است که بتوانند در مکان‌هایی مانند اردوهای راهیان نور، مدارس، گلزار شهدا و... به تبلیغ سیره شهدا و فرهنگ ایثار و شهادت بپردازند.

از مباحث برگزاری این دوره می‌توان به مروری به عملیات‌های دفاع مقدس، ارزش‌های فرهنگی و معنوی دفاع مقدس، فن بیان، چهارچوب‌های روایتگری، سبک زندگی رزمندگان، دشمن‌شناسی و... اشاره کرد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت نام تا تاریخ ۲۵ مهر ماه با در دست داشتن تصویر کارت ملی، ۴ قطعه عکس ۴×۳ و ۵۰ هزار تومان شهریه دوره به فرهنگ‌سرای رضوان به نشانی بهشت زهرا (س)، گلزار شهدا، رو به روی جایگاه جلوس حضرت امام (ره) مراجعه کنند یا به صورت غیر حضوری در سایت فرهنگ‌سرای رضوان به نشانی rezvan.farhangsara.ir / بخش ثبت نام/ ثبت نام دوره روایتگری/ ثبت نام اولیه خود را انجام دهند. 

نظر شما