شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۱:۵۶
کد خبر: ۹۴۸۵۳
|
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۶
نشست «همیاران فرهنگی» مجتمع فرهنگی هنری نور روز پنج شنبه ۲۰ مهرماه ساعت ۱۰ با حضور جمعی از سفیران و کارگزاران فرهنگی منطقه ۵، برگزار می شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، مجتمع فرهنگی هنری نور به منظور ساماندهی و زمینه‌سازی حضور و مشارکت شهروندان در فعالیت‌های فرهنگی، هنری و اجتماعی منطقه 5، اقدام به جذب همیاران فرهنگی و برگزاری نشست‌های آموزشی برای آن‌ها کرده است که اولین نشست همیاران در فصل پاییز با حضور جمعی از اساتید، مربیان، هنرجویان و شهروندان داوطلب و علاقه مند، پنج شنبه 20 مهرماه در این مجموعه فرهنگی برگزار می شود.

همیاران فرهنگی مجتمع فرهنگی هنری نور شبکه‌ای منسجم از شهروندان منطقه ۵ هستند که از سال گذشته در زمینه پیشرفت فرهنگی اجتماعی منطقه و ارتباط میان مراکز فرهنگی و مردم نقش‌آفرینی کرده‌اند و به نتایج مطلوب و موثری در این زمینه دست یافته اند.
 
علاقه‌مندان برای اطلاع از برنامه های این مجتمع فرهنگی هنری، می‌توانند به نشانی فلکه دوم صادقیه، بلوار آیت‌الله کاشانی، بعد از تقاطع شهید ستاری، جنب شهر کتاب مراجعه کنند و با شماره تلفن ۴۴۰۸۸۷۰۷ (واحد فرهنگی) تماس بگیرند.
نظر شما