شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۲:۵۷
کد خبر: ۹۴۸۷۸
|
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۴
فرهنگ‌سرای فردوس پویش مردمی #آموزش_جغرافیا_به_ترامپ با شعار محوری «خلیج فارس در قلب هر ایرانی جاری است» را برگزار می‌کند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، فرهنگ‌سرای فردوس در پی سخنان گزاف رییس جمهور آمریکا در خصوص خلیج فارس، در نظر دارد با هدف طنین نام خلیج فارس» در سراسر جهان و با اجرای طرح ها و برنامه‌های مختلف، با هم میهمان همدل و هم زبان شود.
 
راه‌اندازی پویش مردمی با عنوان #آموزش_جغرافیا_به_ترامپ با برگزاری برنامه‌های متنوع با موضوع «خلیج فارس» در سطح منطقه ۵ شامل: برپایی نمایشگاه پوستر و آثار تایپوگرافی در فرهنگ‌سرای فردوس و دیگر مراکز فرهنگی هنری این منطقه، شامل ۵۰ اثر برگزیده جشنواره بین‌المللی پوستر خلیج فارس است که اردیبهشت 1395 از سوی فرهنگسرای فردوس و با حضور گسترده هنرمندان برگزار شد.
 
از دیگر اقدامات فرهنگ‌سرای فردوس در این پویش می‌توان به معرفی کتاب و مستندات تاریخی خلیج فارس اشاره کرد که علاقه‌مندان می‌توانند به کانال کتابگرام به نشانی @ketabgeram_ferdos مراجعه کنند و به مستندات تاریخی و مرجع با موضوع خلیخ فارس دست یابند.

هم چنین اجرای مسابقه عکس سلفی با پوستر خلیج فارس و ارسال تصویر به تلگرام فرهنگسرای فردوس به نشانی telegram.me/ferdosfarhangsara5، مسابقه نقاشی ویژه کودکان با موضوع خلیج فارس در مراکز فرهنگی هنری منطقه ۵ و  انتشار پوسترهای منتخب جشنواره بین اللملی خلیج فارس در فضای مجازی و ... از دیگر برنامه های این مجموعه فرهنگی است.
 
علاقه‌مندان برای شرکت در این برنامه ها و دریافت اطلاعات تکمیلی می توانند به فرهنگ‌سرای فردوس واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس، بعد از چهارراه شهید سلیمی جهرمی مراجعه کنند و برای اطلاعات بیشتر نیز و یا با شماره 44058900 تماس بگیرند.
نظر شما