شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۱:۵۱
کد خبر: ۹۴۸۷۹
|
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۶
نمایشگاه نقاشی «رنگ مهر» در نگارخانه فرهنگ‌سرای گلستان، میزبان علاقه‌مندان است.
نمایشگاه «رنگ مهر» در فرهنگسرای گلستانبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، در نمایشگاه «رنگ مهر» آثار سیاوش نوشی به نمایش گذاشته می‌شود. وی نقاشی را نزد استادانی چون سعید نقاشان، فارسیان، دهقان و گنجی فرا گرفته است.

این نمایشگاه مجموعه ۲۲ تابلوی نقاشی رنگ روغن با تکنیک کاردک اثر هنرمند جوان، سیاوش نوشی است که روز شنبه ۲۲ مهرماه ساعت ۱۶ گشایش یافت.

تکنیک نقاشی با کاردک یکی از پرطرفدارترین روش‌های نقاشی رنگ روغن است که از این تکنیک برای ایجاد بافت‌های خشن و ضخیم استفاده می‌شود.

سیاوش نوشی عضو همیاران گروه مانی است که تا به حال چندین نمایشگاه انفرادی در فرهنگسراهای تهران برپا داشته و همچنین در چندین نمایشگاه گروهی در گالری وزارت ارشاد، برج میلاد تهران، هنرستان هنرهای زیبا آثارش را به نمایش گذاشته است.

نمایشگاه نقاشی «رنگ مهر»  تا تاریخ ۳۰ مهرماه در فرهنگسرای گلستان دایر است و علاقه‌مندان می‌توانند همه روزه از ساعت ۹ تا ۱۷ از این آثار در گالری فرهنگسرا واقع در نارمک، میدان هلال احمر، خیابان گلستان، ضلع شمالی بوستان فدک دیدن کنند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با تلفن ۷۷۸۱۳۸۰۲ تماس بگیرند.

نظر شما