جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۹:۰۴
کد خبر: ۹۴۸۸۵
|
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۵
کتابخانه فردوس کارگاه آموزش داستان‌نویسی «کاغذ سفید» را روز دوشنبه ۲۴ مهرماه با بررسی داستان کوتاه «فیلم» نوشته «خوآن مادرید» برگزار می‌کند.
داستان کوتاه «فیلم» در «کاغذ سفید» فردوس بررسی می‌شودبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، کارگاه نویسندگی «کاغذ سفید» با حضور مهدی طهوری نویسنده و خالق آثار فاخر در حوزه ادبیات بزرگسال به عنوان مدرس کارگاه، با معرفی، خوانش و بررسی داستان کوتاه «فیلم» نوشته «خوآن مادرید» ترجمه رضا علامه‌زاده، از میان قصه‌های «عشق» از مجموعه آثار کوتاه این نویسنده انتخاب شده است که روز دوشنبه ۲۴ مهرماه ساعت ۱۶ در فرهنگ‌سرای فردوس برگزار می‌شود.

خوآن مادرید را یکی از استادان ژانر نوول سیاه در اسپانیا می‌دانند. جنگل، روزنگارِ مادرید تاریک، زندگی بزهکاران و ... برخی از کتابهای او هستند. کاراکترهای داستان‌های کوتاه او نیز از کوچه و خیابان و کلوپ‌ها و به حاشیه‌راندگان جامعه شهری اسپانیا گرفته شده‌اند، که با زبانی به شفافی زبان مردم کوچه‌ و بازار است.

علاقه‌مندان برای حضور در این برنامه می‌توانند به فرهنگ‌سرای فردوس واقع در میدان صادقیه، بلوار فردوس شرق، بعد از چهارراه شهید سلیمی جهرمی مراجعه کنند.
نظر شما