جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۶:۱۶
کد خبر: ۹۴۸۹۱
|
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۶
کتابخانه استاد حکیمی با هدف ارتقای فرهنگ مطالعه، تقویت مهارت‌های گفتاری، قدرت فهم و بیان در کودکان، پرورش خلاقیت، آموزش زبان و افزایش گنجینه واژگان کودکان، کارگاه قصه‌گویی خلاق با عنوان «طعم خوش قصه» را برگزار می‌کند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، کارگاه قصه‌گویی خلاق با عنوان «طعم خوش قصه» با هدف ارتقای فرهنگ مطالعه، تقویت مهارت‌های گفتاری، قدرت فهم و بیان در کودکان، پرورش خلاقیت، آموزش زبان و افزایش گنجینه واژگان کودکان در کتابخانه استاد حکیمی فرهنگ‌سرای خاتم برگزار می‌شود. 

در این کارگاه آموزشی که  سه روز در هفته برگزار می‌شود، معصومه سلمانی کارشناس برنامه با استفاده از زبان شعر و قصه مضامین و مفاهیم مورد نظر را به کودکان می‌آموزد. کارشناس برنامه همچنین کتاب‌های مناسب برای گروه سنی کودکان را به آنها معرفی می‌کند و به شرکت‌کنندگان کتاب‌های قصه هدیه داده می‌شود.

کارگاه قصه‌گویی «طعم خوش قصه» با حضور مادر و کودک برگزار می‌شود، به دلیل آن که حضور مادر ایجاد امنیت خاطری برای کودک به ارمغان می‌آورد و همچنین باعث تعامل هر چه بیشتر و صحیح‌تر مادر و کودک می‌شود.

در این دوره کارگاهی همچنین در هر جلسه بخشی از آموزش‌های شهروندی به مادر و کودک ارائه می‌شود که این امر باعث درک بهتر کودکان از این مفاهیم می‌شود.‌ 

کتابخانه استاد حکیمی در فصل پاییز روزهای زوج ساعت ۱۰ تا ۱۱ در این برنامه میزبان مخاطبان است.

نظر شما