پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۷:۳۶
کد خبر: ۹۴۹۰۳
|
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۱
رییس فرهنگ‌سرای رضوان به همراه کارکنان این مرکز به مناسبت زادروز شهید مدافع حرم مهدی عزیزی در برنامه هفتگی «به تماشای سرو» با خانواده این شهید دیدار می‌کند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، برنامه هفتگی «به تماشای سرو» به مناسبت زادروز شهید مدافع حرم مهدی عزیزی روز دوشنبه ۲۴ مهر ماه از ساعت ۱۶ تا ۱۷ در منزل شهید برگزار می‌شود و سیره رفتاری و سلوک تربیتی وی در قالب بیان خاطرات از زبان والدین و خانواده‌اش مرور خواهد شد.

شهید مهدی عزیزی متولد مهر ماه ۱۳۶۱ از رزمندگان مدافع حرم بود که در ۱۱ مرداد ماه ۱۳۹۲ در خاک سوریه به دست تروریست‌های تکفیری به شهادت رسید. مزار این شهید والامقام در قطعه ۲۶ گلزار شهدای بهشت زهرا (س) واقع شده است.

تکریم و بزرگداشت خانواده شهدا در کنار پاسداشت آرمان‌های اصیل انقلاب اسلامی همچون (ایثار، جهاد، شهادت و مقاومت)، ثبت و ضبط خاطرات شهدا از زبان خانواده‌اش به منظور آشنایی بیشتر با سیره رفتاری شهدا و همچنین باز نشر این خاطرات ارزشمند از اهداف برگزاری برنامه هفتگی «به تماشای سرو» است.

علاقه‌مندان برای بهره‌مندی از برنامه‌های فرهنگ‌سرای رضوان می‌توانند به نشانی بهشت زهرا (س)، ورودی گلزار مطهر شهدا، مقابل جایگاه جلوس تاریخی امام خمینی (ره) مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۵۵۲۰۲۲۱۸ تماس بگیرند.
نظر شما