شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۰:۳۷
کد خبر: ۹۴۹۱۲
|
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۲
نگارخانه آفرینش نقش فرهنگسرای اشراق در ادامه فعالیت‌های هنری نمایشگاه گروهی تصویرسازی با عنوان «مجلس قربانی سنمار» بر اساس نمایش نامه‌ای از بهرام بیضایی برگزار می‌کند.
نمایشگاه تصویرسازی «مجلس قربانی سنمار»به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ نمایشگاه تصویرسازی «مجلس قربانی سنمار» با هدف ارائه شیوه‌ای جدید و شخصی در تصویرسازی با نگاهی خلاقانه و متفاوت در آثار هریک از هنرمندان شرکت کننده صورت گرفته است. توجه به زنده نگاه داشتن اثر جاودانه مجلس قربانی سنمار نوشته بهرام بیضایی و اشاره و گرامی داشتن بهزاد، نقاش و نگارگر قرن هشتم، از دیگر مهم‌های برگزاری این نمایشگاه بوده است. مجلس قربانی سنمار به نوعی فریاد مظلومیت انسانی خلاق با روحی والا است که طعمه و اسیر ظالمان زمانه خود می‌شود. مظلومی که با روح والای خود موجبات قربانی شدن خود را به دست انسان‌هایی دون فراهم می‌آورد، تا صدای مظلومیت او آفاق را به لرزه دراندازد.

این نمایشگاه گروهی با ارائه آثار هنری فروغ بارانی، مرضیه بهبودی، ملیحه کرم آشتیانی، فرشته والی و الهه نظری از دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد تصویرسازی دانشگاه هنر سوره برگزار شده که هریک سابقه برگزاری نمایشگاه و شرکت در جشنواره‌های متعدد و چاپ کتاب، آموزش و تدریس را در رزومه کاری خود دارا هستند.

علاقه‌مندان به بازدید از این نمایشگاه می‌توانند از ساعت ۹ تا ۱۹ تا ۳۰ مهرماه به نشانی: فلکه دوم تهرانپارس، خیابان جشنواره، فرهنگسرای اشراق، نگارخانه آفرینش نقش مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن: ۷۷۳۵۴۷۳۵ تماس بگیرند.
نظر شما