پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۸:۵۳
کد خبر: ۹۴۹۱۷
|
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۵
مرکز آموزش سازمان فرهنگی هنری در راستای بهبود اجرای آموزش‌های شهروندی از نظر کمی و کیفی اقدام به پایش و ساماندهی مربیان و خانه‌های مشاوره در مناطق ۲۲گانه تهران کرده است.
پایش و ساماندهی مربیان و خانه‌های مشاوره در مناطق ۲۲ گانه تهرانبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، سازمان فرهنگی هنری با در اختیار داشتن مراکز متعدد فرهنگی در سطح شهر تهران مانند فرهنگ‌سراها و خانه‌های فرهنگ که از جایگاه ممتازی از نظر اثرگذاری بر فرهنگ شهروندان برخوردار است اقدام به تاسیس خانه‌های مشاوره کرده‌ است.
 
رویا فتحی رییس مرکز آموزش سازمان فرهنگی هنری گفت: سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با هدف ایجاد ارتباط متقابل و پاسخگویی به نیاز مخاطبان از طریق برگزاری دوره‌های آموزشی با رویکرد سبک زندگی ایرانی اسلامی توانسته در تعامل با مخاطبان اقدام به برگزاری دوره‌های آموزشی با به‌کارگیری مدرسان و مربیان با سابقه و تاسیس خانه‌های مشاوره در مناطق ۲۲ گانه تهران کند.
 
وی بیان کرد: مرکز آموزش سازمان فرهنگی هنری به منظور پشتیبانی از واحد آموزش مناطق و خانه‌های مشاوره که نیازمند پایش و ساماندهی متمرکز و دقیق است با حضور مستقیم در این بخش‌ها اقدام به رصد فعالیت‌های مراکز مشاوره می‌کند.
 
فتحی گفت: پشتیبانی از خدمات مشاوره‌ای در مراکز، بالابردن کیفیت خدمات آموزشی، بررسی مسائل و مشکلات واحد آموزش و رفع آن، تلاش برای یکپارچه‌سازی محتوایی، رشد حرفه ای و دانش افزایی، ايجاد زمينه مساعد و حضور برای رشد و تعالی فرهنگی شهروندان به ویژه جوانان، تعامل و همکاری هدفمند با هنرمندان و فرهيختگان متعهد و بهره‌گيری از توان و تخصص آنان در پيشبرد ماموريت‌ها از سایر اقدامات این مرکز است.
 
علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی خیابان کریم خان زند، بعد از تقاطع حافظ، نبش کوچه شهید گلابی، پلاک ۱۹۵، طبقه پنجم مراجعه کنند یا با شماره : 88909514 تماس بگیرند.
نظر شما