چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۹:۵۱
کد خبر: ۹۴۹۱۸
|
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۹
سومین نشست عصرانه سواد رسانه‌ای فرهنگ‌سرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی با موضوع نقش رسانه‌ها و سواد رسانه‌ای در انعکاس سخنان اخیر ترامپ رییس‌جمهور آمریکا، چهارشنبه ۲۶ مهر برگزار می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، فرهنگ‌سرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی سومین نشست عصرانه سواد رسانه‌ای را با موضوع نقش رسانه و سواد رسانه‌ای در انعکاس سخنان اخیر ترامپ رییس‌جمهور آمریکا، چهارشنبه ۲۶ مهر ماه ساعت ۱۶ تا ۱۷:۳۰ برگزار می‌کند. 

این نشست با عنوان «ترامپ علیه ترامپ» با حضور حمیدرضا بابایی معاون پژوهشگاه فرهنگ و هنر جهاد دانشگاهی برگزار خواهد شد و نقش رسانه‌ها و سواد رسانه‌ای در انعکاس سخنان اخیر رییس‌جمهور آمریکا بحث و بررسی می‌شود. 

سومین نشست عصرانه سواد رسانه‌ای با همکاری انجمن سواد رسانه‌ای و مرکز رسانه‌های دیجیتال برگزار می‌شود و حضور در آن برای شهروندان آزاد است. 

سلسله نشست‌های «عصرانه‌های رسانه‌ای» با هدف بحث و گفت‌وگو در حوزه سواد رسانه‌ای و فضای مجازی در فرهنگ‌سرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی برگزار می‌شود. در این نشست‌ها هر هفته یکی از موضوع‌های حوزه سواد رسانه‌ای و فضای مجازی بحث و بررسی می‌شود. 

نظر شما