شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۶:۵۵
کد خبر: ۹۴۹۲۵
|
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۵
فرهنگ‌سرای هنگام در ادامه سلسله نشست‌های یک کتاب یک نویسنده، روز چهارشنبه ۲۶ مهر ماه میزبان جمال‌الدین اکرمی نویسنده کتاب‌های کودک و نوجوان است.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نشست یک کتاب یک نویسنده فرهنگ‌سرای هنگام روز چهارشنبه ۲۶ مهر ماه ساعت ۱۰ با معرفی کتاب «آناهید ملکه سایه‌ها» میزبان جمال‌الدین اکرمی نویسنده کتاب‌های کودک و نوجوان است. 

جمال‌الدین اکرمی متولد سال ۱۳۳۶ است. وی از ابتدا به کارهای هنری علاقه‌مند بود. نقاشی را با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شروع کرد و سال ۵۵ به عنوان مربی نقاشی کانون در شهرهای گیلان و اصفهان مشغول به کار شد. اولین کارهای تألیفی جمال‌الدین اکرمی در سال ۶۷ به چاپ رسید. «اسب سفید چوبی» و «آهای آهای بهاره» عنوان اولین مجموعه شعرهای این شاعر و نویسنده است؛ شعرهایی که عمدتاً ویژه کودکان پیش‌دبستانی سروده شده‌اند. اولین داستان‌هایش را با فاصله‌ای کوتاه به چاپ رساند. «گل دوستی»، «فاخته تنها» و مجموعه «کمی با هم بخندیم» در زمره این آثار است.

علاقه‌مندان برای شرکت در این نشست می‌توانند به فرهنگ‌سرای هنگام به نشانی میدان رسالت، میدان الغدیر، بلوار دلاوران، خیابان آزادگان شمالی، جنب فروشگاه شهروند مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با تلفن ۷۷۴۹۱۴۹۱ تماس بگیرند. 
نظر شما