شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۶:۱۹
کد خبر: ۹۴۹۵۱
|
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۱
فیلم سینمایی «تابستان داغ» به کارگردانی ابراهیم ایرج زاد یکشنبه ۳۰ مهر با حضور عوامل در فرهنگ‌سرای ارسباران به نمایش درآمده و نقد و بررسی می‌شود.
نمایش و نقد «تابستان داغ» در فرهنگ‌سرای ارسبارانبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، «تابستان داغ» نخستین فیلم بلند سینمایی «ابراهیم ایرج‌زاد» به تهیه‌کنندگی «جواد نورزبیگی» در نشست این هفته «باشگاه فیلم تهران» به نمایش درمی‌آید.

این فیلم نخستین بار در سی‌وپنجمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد و توانست رکوردار بیشترین کاندیدا در این دوره از جشنواره شود. «تابستان داغ» در ۱۳ رشته کاندیدا شد و در نهایت هومن بهمنش سیمرغ فیلمبرداری و سهراب خسروی سیمرغ تدوین را از آن خود کردند.

«تابستان داغ» با بازی صابرابر، پریناز ایزدیار، علی مصفا و مینا ساداتی قصه زندگی نسرین است که به خاطر دختر شش ساله‌اش نمی تواند از همسرش طلاق بگیرد، او به ناچار به گوشه‌ای از شهر پناه می‌برد تا اینکه همسرش پس از مدتی به آنها می‌پیوندد.
 
این فیلم از ۸ شهریور در سینماهای سراسر کشور اکران شد و تاکنون به فروشی بالغ بر یک میلیارد و پانصد میلیون تومان رسید.

«تابستان داغ» یکشنبه ۳۰ مهر ساعت ۱۸ با حضور عوامل در فرهنگ‌سرای ارسباران نقد و بررسی می‌شود و علاقه مندان برای تماشای فیلم می‌توانند به نشانی خیابان شریعتی، سیدخندان، خیابان جلفا مراجعه کنند.
نظر شما