جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۸:۰۳
کد خبر: ۹۵۰۰۹
|
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۲
خانه فرهنگ امام علی (ع) برگزار می‌کند
خانه فرهنگ امام علی (ع) به مناسبت شهادت حضرت رقیه (س) و با هدف آشنایی بیشتر کودکان با قیام عاشورا، ویژه‌برنامه «دستان کوچک ما؛ میثاق پیش‌دبستانی‌ها با دردانه کربلا» را برگزار می‌کند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، ویژه‌برنامه «دستان کوچک ما؛ میثاق پیش‌دبستانی‌ها با دردانه کربلا» به مناسبت شهادت حضرت رقیه (س) با هدف آشنایی بیشتر کودکان با قیام عاشورا روز چهارشنبه سوم آبان ماه ساعت ۱۵:۳۰ به همت خانه فرهنگ امام علی (ع) برگزار می‌شود. 

این برنامه در ادامه اجرای برنامه‌های ماه محرم و صفر با عنوان «جلوه سوگ» و در قالب همایش بزرگ میثاق با دردانه کربلا با حضور کودکان پیش‌دبستانی در مسجد جامع حسینی شادآباد منطقه ۱۸ برگزار می‌شود. 

اجرای نمایش مذهبی، نوحه‌خوانی و سینه‌زنی کودکان همراه با سفره نذری از جمله بخش‌های این ویژه‌برنامه است. همچنین برای نوآموزان با زبانی کودکانه و با استفاده از تصویرگری، قیام امام حسین (ع) و شهادت حضرت رقیه (س) شرح داده می‌شود. 

علاقه‌مندان برای حضور در این برنامه می‌توانند به مسجد جامع حسینی شادآباد به نشانی شادآباد، خیابان شهید شهسواری، خیابان شهید سلیمانی شرقی مراجعه کنند. 
نظر شما