جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۴:۱۹
کد خبر: ۹۵۰۲۶
|
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۴
به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی؛
مجتمع فرهنگی هنری نور به مناسبت فرا رسیدن هفته کتاب و کتابخوانی، جشنواره «شعر با طعم کتاب» را در دو بخش آزاد و کلاسیک با موضوع «کتاب» برگزار می‌کند.
جشنواره «شعر با طعم کتاب»به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، مجتمع فرهنگی هنری نور با همکاری انجمن ادبی ققنوس جشنواره «شعر با طعم کتاب» را با هدف گسترش فرهنگ کتابخوانی و مطالعه، کشف استعدادهای شعری، تجلیل از پیشکسوتان و شاعرانی که پیرامون موضوع کتاب و کتابخوانی شعر سروده‌اند و همچنین بهره‌گیری از توان رسانه‌ای شعر در راستای گسترش فضای فرهنگی و ادبی در آستانه فرا رسیدن هفته کتاب و کتابخوانی که از رویدادهای مهم فرهنگی و ادبی کشور است، برگزار می‌کند.

این جشنواره در دو بخش آزاد و کلاسیک با موضوع کتاب برگزار می شود که علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را در قالب فایل word با ذکر اطلاعات فردی شامل نام و نام خانوادگی، نام پدر، شماره تلفن همراه و شماره تلفن ثابت تا ۱۵ آبان ماه به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

پس از بررسی هیات داوران که متشکل از چهره های ادبی خواهد بود، نتابج و اسامی برگزیدگان اعلام و در مراسم اختتامیه این جشنواره در تاریخ ۲۲آبان ماه همزمان با روز کتاب و کتابخوانی، جوایز برگزیدگان اهداء خواهد شد و در پایان از میان آثار رسیده ، مجموعه شعر با موضوع کتاب به چاپ خواهد رسید.

علاقه‌مندان آثار شعری خود را با موضوع  «کتاب» تا ۱۵ آبان ماه به ایمیل مجتمع فرهنگی هنری نور به نشانی khf.noor@yahoo.com و نشانی تلگرامی @mina_poet ارسال کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر به دبیرخانه جشنواره واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار آیت الله کاشانی، بعد از تقاطع شهید ستاری، جنب شهر کتاب مراجعه کنند یا با شماره 8 - 44088707 تماس بگیرند.

 
نظر شما