چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۶:۰۳
کد خبر: ۹۵۱۱۶
|
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۵
در تماشاخانه مبارک فرهنگ‌سرای بهمن؛
نمایش «ماجراجوی کوچک» کاری از مرکز هنرهای نمایشی فرهنگ‌سرای بهمن عصر روز پنجشنبه ۱۱ آبان در تماشاخانه مبارک این فرهنگ‌سرا روی صحنه می رود.
نمایش «ماجراجوی کوچک» روی صحنه می‌رودبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ این نمایش نتیجه کارگاه‌های بازیگری کودکان و نوجوان است که با یک ایده اولیه به سرپرستی کوروش احمدی آنزان و کارگردانی تبسم مزینانی شروع شده و هم اکنون به مرحله اجرا رسیده است.

داستان این نمایش درباره پسربچه بازیگوشی است که تمایل زیادی به بازی های رایانه ای و دیجیتالی دارد و از درس خواندن و کتابخوانی دوری می کند تا اینکه پدربزرگ وی تلاش می کند وی را به درس و کتابخوانی تشویق و ترغیب کند، پدربزرگ به همین منظور هدیه‌ای مناسب برای کودک خریده و با این کار مسیر داستان عوض می‌شود.

دیبا الماسی، الهه خیاطی، پرنیا امیدی، فاطمه رحمانی، حنانه دیلمانی، پارسا آقایی، علی جلالی، نگار ژرف نیا و متین محمدی در این نمایش به ایفای نقش می‌پردازند.

علاقه‌مندان برای تماشای این نمایش می‌توانند به تماشاخانه مبارک فرهنگ‌سرای بهمن به نشانی میدان راه آهن، میدان بهمن، خیابان شهید وفایی مراجعه کنند.
 
نظر شما