جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۵:۴۰
کد خبر: ۹۵۱۲۰
|
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۵
فیلم‌های «رقص پا»، «غیر مجاز» و «خالتور»؛ ۳ فیلم جدید چرخه اکران در ابتدای پاییز هستند.
با ۳ فیلم اکران جدید آشنا شوید
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، سه فیلم سینمایی این هفته به چرخه اکران اضافه می‌شوند. اکران فیلم‌هایی چون «خفه‌گی»،«شنل»، «زرد»، «خانه دختر»، «ایتالیا ایتالیا»، «مالاریا»، «نگار»، «ملی و راه‌های نرفته‌اش»، «من و شارمین»، «قهرمانان کوچک» و «اکسیدان» همچنان در سینماها ادامه دارد.

رقص پا - مزدک میرعابدینی
این فیلم کارگردانی مزدک میرعابدینی و تهیه کنندگانی محمد احمدی داستان زندگی محمدعلی وندی بازیگر، فیلمساز و معلم تاتر است که ناامید از مهاجرت به زادگاهش تهران بازگشته تا همراه با همسرش میترا صدری، نقاش، زندگی تازه‌ای را شروع کنند اما جستجو برای پیدا کردن خانه‌ای مناسب و کنجی آرام غیرممکن به نظر می‌رسد. 

«رقص پا» دومین اثر سینمایی میرعابدینی است که در آن مزدک میرعابدینی و همسرش ندا صارمی منفرد همراه با حمیدرضا پگاه، افسر اسدی و نگار عابدی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

غیر مجاز - حسن یکتاپناه
این فیلم به کارگردانی حسن یکتاپناه و تهیه کنندگی محمدحسین عامری‌پویا بعد از دو سال به نمایش درآمده است. 

«غیر مجاز» با بازی میلاد کی‌مرام، لیلا زارع، لوون هفتوان و پريوش نظريه داستان زندگی دختر جوانی است که در پی یافتن نامزد خود به تهران می‌آید.

خالتور - آرش معریان
این فیلم به کارگردانی آرش معریان و تهیه‌کنندگی عبدالله علیخانی و محمدحسین فرحبخش و نقش آفرینی محمدرضا شریفی‌نیا، پوریا پورسرخ، مهران غفوریان، علی صادقی، سحر قریشی و مریم امیرجلالی است و موسیقی متن آن را «علی لهراسبی» خوانده است. 

این کمدی-موزیکال روایتی ارائه می‌دهد از زندگی سه جوان موزیسین که سعی زیادی دارند اسیر موسیقی بازاری نشوند و به اجرای قطعات موجه بپردازند اما عدم اقبال مخاطبان موجب می‌شود به سراغ نوعی از موسیقی بروند که علیرغم جدی گرفته نشدن از سوی کارشناسان، مخاطبان فراوانی دارد.

  • برای تماشای این فیلم‌های می‌توانید به سینماهای سازمان فرهنگی هنری: پردیس‌های سینمایی ملت، آزادی، راگا، رازی و تماشا و همچنین سینما چاپلین فرهنگ‌سرای بهمن و سینمای فرهنگ‌سرا اشراق مراجعه کنید.
نظر شما