پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۲۱:۵۳
کد خبر: ۹۵۱۲۳
|
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۷
به مناسبت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی برگزار می‌شود؛
ویژه‌برنامه «روز روشنایی» به مناسبت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و سالروز تسخیر لانه جاسوسی و با رویکرد هویت دینی و انقلابی، ۱۳آبان در مناطق ۲۲گانه تهران برگزار می‌شود.
ویژه‌برنامه «روز روشنایی» در مناطق ۲۲گانه تهران
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، حجت الاسلام حسن ناصری‌پور معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری درباره ویژه برنامه «روز روشنایی» گفت:  ویژه‌برنامه «روز روشنایی» به مناسبت سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام(ره) در سال ۱۳۵۸ و روز دانش‌آموز با شعار غیرت انقلابی شنبه ۱۳ آبان در مراکز فرهنگی هنری مناطق ۲۲گانه شهر تهران برگزار می‌شود.

 وی افزود: این برنامه‌ها با هدف تقویت روحیه استکبار‌ستیزی ملت ایران، دانش‌افزایی و شناخت شهروندان به خصوص جوانان نسبت به وقایع ۱۳ آبان، تبیین اندیشه‌های امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری درباره ماهیت سلطه جویانه آمریکا و جبهه جهانی استکبار اجرا می‌شود.

ناصری‌پور بیان کرد: در این روز نمایشگاهی از آثار کاریکاتور با عنوان تاریخ مستطاب آمریکا، توزیع اینفوگرافیک با موضوعات استکبارستیزی، استکبارشناسی با توجه به منویات مقام معظم رهبری و امام (ره)، توزیع پوسترهای کاریکاتور از ترامپ در راهپیمایی۱۳ آبان، اجرای سرود توسط ۲۰ نفر از دانش‌آموزان در راهپیمایی ویژه روز دانش‌آموز در مقابل لانه جاسوسی از جمله برنامه‌‌های «روز روشنایی» است. همچنین نمایشگاه عکسی از وقایع یوم الله ۱۳ آبان و تاریخ مستطاب در میدان امام حسین(ع) و متروی طالقانی برپا می‌شود.

معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری در توضیح برنامه‌های محله‌ای و منطقه‌ای ویژه روز ۱۳ آبان گفت: «جلوه مظلومیت» به صورت جشنواره هنری در رشته‌های مختلف داستان نویسی، روزنامه دیواری، دل نوشته، شعر ، عکاسی، نقاشی و «سرود یکدلی» با سخنرانی، سرود دانش‌آموزی، مسابقات فرهنگی و...  در منطقه ۴ برگزار می‌شود. مسابقات فوتسال جام اخلاق با مشارکت مدارس منطقه ۱۶ در فرهنگ‌سرای بهمن برگزار می‌شود و دانش آموزان این منطقه از کتابخانه شهید فهمیده بازدید می‌کنند و همچنین برنامه «لاله‌های انقلاب» در یکی از مدارس گرمدره در منطقه ۲۲ با حضور یکی از مورخان و نویسندگان حوزه انقلاب برگزار می‌شود.

نظر شما