پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۷:۰۳
کد خبر: ۹۵۱۳۰
|
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۳
در فرهنگ‌سرای سرو برگزار می‌شود؛
اولین نمایشگاه عکس گروهی اعضای گروه تلگرامی «دیلی ورلد» از ١٢ تا ۱۷ آبان در فرهنگ‌سرای سرو برگزار می‌شود.
نمایشگاه عکس گروهی «دیلی ورلد»به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نمایشگاه عکس گروهی اعضای گروه تلگرامی «دیلی ورلد» با هدف معرفی و انتشار تازه‌های حوزه عکاسی در زمینه تکنولوژی، جشنواره‌ها، مجلات و کتاب‌های عکاسی و همچنین معرفی عکاسان پیشرو داخلی و خارجی و توجه به عکاسان جوان و خوش فکر جمعه ۱۲ آبان افتتاح و همزمان با مراسم افتتاحیه از مجله «عکس نگاشت» و همچنین سایت این گروه رونمایی شد.

در این نمایشگاه آثاری از محمدحسین نیکوپور، عکاس شیرازی به همراه دیگر عکاسان کشور و برخی هنرمندان آلمان، اتریش، هلند و عراق به نمایش گذاشته می‌شود.

سه سال از فعالیت گروه تلگرامی «دیلی ورلد» می‌گذرد. این گروه به طور تخصصی در حوزه عکاسی و تا حدودی در حوزه سینمای مستند فعالیت می‌کند، اعضای گروه استادان و مدرسان رشته عکاسی در دانشگاه‌‌های مختلف، عکاسان و علاقه‌مندان به عکاسی (که با گوشی تلفن همراه عکاسی می‌کنند) هستند و فضایی کاملا عکاسانه برقرار است. 

هزینه‌های چاپ این کتاب توسط خود عکاسان تامین شده است. عکس‌های حاضر در مجله و نمایشگاه، ۱۳۵ فریم از ۱۳۵ عکاس است که در نهایت ۳ عکس به لحاظ کیفی حذف شدند. در مجموع مجله عکس «عکس نگاشت» با ۱۳۱ فریم از ۱۳۱ عکاس است که در حاشیه نمایشگاه رونمایی شد.

 مجله عکس در شش فصل عکاسی خیابانی، ورزشی، تئاتر، مستند، مینیمال و خبری است. 

مجله عکس این نمایشگاه تحت عنوان «عکس نگاشت» در ۱۶۴ صفحه در قطع وزیری با تیراژ ۱۰۰۰ نسخه با کاغذ گلاسه و تحت مجوز ماهنامه فرهنگی و هنری دمنوش چاپ و به طور رسمی بعد از مراسم رونمایی در کیوسک ها و کتاب فروشی های معتبر توزیع خواهد شد.

 نمایشگاه عکس گروهی«دیلی ورلد» از ۱۲ تا ۱۷ آبان در فرهنگ‌سرای سرو برپاست.

علاقه‌مندان برای بازدید از نمایشگاه می‌توانند به نشانی خیابان ولی عصر(عج)، بالاتر از بوستان ساعی، کوچه ساعی دوم، فرهنگ‌سرای سرو مراجعه کنند.



نظر شما