سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۳:۵۸
کد خبر: ۹۵۱۳۸
|
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۶
نمایشگاه نقاشی #جوانان_صلح به همت کانون نقاشان خانه شهریاران جوان ۱۱ آبان ماه در نگارخانه مجموعه برج آزادی افتتاح شد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نمایشگاه نقاشی #جوانان_صلح به همت کانون نقاشان خانه شهریاران جوان پنجشنبه۱۱ آبان ماه با حضور جمعی از هنرمندان و جوانان علاقه‌مند در نگارخانه «بوستان» برج آزادی افتتاح شد. 

این نخستین نمایشگاه کانون نقاشان شهریاران جوان است که در آن ۶۰ اثر از ۴۷ هنرمند با موضوع نقش جوانان در صلح شهری در سبک هنری آزاد و با تکنیک اکرلیک به نمایش در آمده است.
آیین افتتاحیه این نمایشگاه پنجشنبه ۱۱ آبان با حضور محمد ابویی رییس خانه شهریاران جوانان، جمعی از  هنرمندان و علاقه‌مندان برگزار شد. 

در ابتدای این مراسم مدیرعامل خانه شهریاران جوان به سخنرانی پرداخت. ابویی ضمن خوشامدگویی به هنرمندان جوان گفت: حضور شما در برنامه‌های تابستان خانه شهریاران جوان از جمله ورکشاپ میدان صلح در روز جهانی جوان و برگزاری ورکشاپ دیگری در حاشیه مراسم روز جهانی صلح در مجموعه فرهنگی هنری برج آزادی برای ما بسیار ازشمند بود. افتتاح این گالری نتیجه تلاش‌ها و زحمات افراد بسیاری است که مهم‌ترین آنها خود شما هنرمندان هستید. 

وی در پایان از مشارکت دست اندرکاران مجموعه برج آزادی به ویژه ریاست مجموعه در برگزاری این نمایشگاه تشکر و قدردانی کرد. 

نمایشگاه نقاشی #جوانان_صلح افتتاح شد

در انتهای این مراسم از نقاشان هنرمند تقدیر شد.

نمایشگاه نقاشی #جوانان_صلح از ۱۱ تا ۱۹ آبان همه روزه از ساعت ۱۰ تا ۱۸ در «نگارخانه بوستان» برج آزادی میزبان علاقه‌مندان است.

نظر شما