پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۶:۱۰
کد خبر: ۹۵۱۷۷
|
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۳
کارگاه‌های آموزشی خانواده از منظر قرآن برگزار می‌شود
خانه فرهنگ رشد با هدف تبیین شاخص‌های خانواده قرآنی برای مخاطبان، سلسله کارگاه‌های آموزشی «گنجینه سعادت» را برگزار می‌کند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، سلسله کارگاه‌های آموزشی «گنجینه سعادت» با هدف تبیین شاخص‌های خانواده قرآنی برای مخاطبان، هر دو هفته یک بار در روزهای سه‌شنبه ۲۵ مهر ماه، ۹ و ۲۳ آبان ماه و سه‌شنبه ۷ و ۱۴ آذر ماه ساعت ۱۱ در خانه فرهنگ رشد برگزار می‌شود.

در این کارگاه‌های آموزشی محورهایی همچون اهمیت خانواده از منظر قرآن، خانواده‌های الگو در اسلام، خانواده و پیامبران، اصلاحات خانوادگی از دیدگاه قرآن، خانواده مطلوب از دیدگاه قرآن، عوامل امنیت و ثبات خانواده از منظر قرآن و آیات مربوط به خودآگاهی و همدلی با حضور کارشناسان قرآنی طرح و بررسی می‌شود. همچنین مباحثی همچون سلامت روانی، پایبندی اخلاقی و اعتقادات بر اساس آموزه‌های قرآنی و اسلامی طرح و در پایان هر نشست، جلسه پرسش و پاسخ برگزار می‌شود. 

این نشست‌ها با همکاری ستاد اقامه نماز استان تهران و مسجد امام حسن مجتبی (ع) منطقه ۱۸ در خانه فرهنگ رشد به نشانی بلوار معلم، یافت‌آباد، ابتدای شهرک امام خمینی میزبان علاقه‌مندان است.
نظر شما