پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۰:۰۶
کد خبر: ۹۵۱۷۹
|
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۷
رییس فرهنگ‌سرای رسانه و شبکه های اجتماعی دست آوردهای دومین حضور این فرهنگسرا را در نمایشگاه مطبوعات تشریح کرد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، بهزاد تیمورپور حضور این فرهنگ‌سرا را در نمایشگاه مطبوعات جزو وظایف ذاتی آن دانست و افزود: در طول برگزاری نمایشگاه با مدیران رسانه ها تعامل های خوبی صورت گرفت و اهالی رسانه با فعالیت‌ها و ظرفیت های فرهنگسرای رسانه آشنا شدند.

وی گفت: اجرای پویش صداقت رسانه‎ای هم از دیگر فعالیت های فرهنگسرای رسانه و شبکه های اجتماعی در نمایشگاه مطبوعات بود که توانست این مهم را تبدیل به یک مطالبه کند.تابلوی داده نمای اخلاق رسانه ای از دیدگاه رهبرمعظم انقلاب هم به مدیران رسانه ها اهدا شد و مورد استقبال قرار گرفت. با این حرکت توانستیم در حوزه رسانه ای گفتمان انقلاب اسلامی مطالبه ایجاد کنیم.

رییس فرهنگ‌سرای رسانه و شبکه های اجتماعی، صدور رایگان کارت کتابخانه های شهر تهران، آشنایی با باشگاه فرهنگی و رفاهی خبرنگاران شهر تهران، اطلاع رسانی جشنواره رسانه های اجتماعی، رونمایی از پوستر جشنواره فرهنگ، رسانه و هم آپارتمانی، ثبت دو کانون فقه رسانه و خبرنگاران سادات را از دیگر فعالیت های این فرهنگسرا در نمایشگاه مطبوعات برشمرد و تصریح کرد: ۶۰ ایده توسط بازدیدکنندگان به فرهنگسرا ارائه شد که حداقل نیمی از آن برای برنامه ریزی های سال آتی فرهنگسرا قابل بهره برداری است که در این زمینه می توان به ایده برگزاری المپیاد علمی خبرنگاران اشاره کرد.

تیمورپور اظهار داشت: در غرفه فرهنگ‌سرا در نمایشگاه 1000 نسخه از نشریه ایست رسانه ای، 700 دقیقه از محصول رادیو سوادآوا در قالب 3 لوح فشرده و به تعداد 500 لوح فشرده به همراه محصولات برنامه بومرنگ، بروشور تاثیرشبکه های اجتماعی بر روابط زوجین و من سواد رسانه ای دارم، عرضه شد.

وی یادآور شد: با مدیر شبکه ایران کالا و روزنامه های شهرستانی در حوزه ارائه خدمات آموزشی رایگان بحث و گفتگو شد و توافقاتی صورت گرفت.

وی افزود: دو نشست عصرانه سواد رسانه و مطبوعات و تاثیر زندگی مجازی ستارگان در زندگی روزانه مردم توسط فرهنگسرای رسانه و شبکه های اجتماعی در نمایشگاه مطبوعات برگزار شد.

تیمورپور گفت: درطول برگزاری این نمایشگاه چهره های فرهنگی و رسانه ای چون پروفسورعلی اکبر فرهنگی، عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، شهردار اصفهان، معاون برنامه ریزی شهرداری تهران، محمود صلاحی رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و سید محمد غرضی و مرتضی غرقی دبیر کانون حرفه ای رسانه درغرفه فرهنگسرای رسانه حضور یافتند.
نظر شما