پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۸:۴۴
کد خبر: ۹۵۱۸۲
|
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۱
مرکز آموزش سازمان فرهنگی هنری با رویکرد آگاهی بخشی و معرفی دستاوردهای آموزشی در حوزه رسانه دیجیتال و افزایش سطح آگاهی خانواده‌ها در نحوه استفاده بهینه از فضای مجازی از شنبه ۲۰ تا جمعه ۲۶ آبان در یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال حضور دارد.
مرکز آموزش سازمان فرهنگی هنری در نمایشگاه رسانه‌های دیجیتالبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ مرکز آموزش سازمان فرهنگی هنری با ارائه تولیدات و خدمات متنوع آموزشی فرهنگی از جمله پوستر و داده‌نمای آموزش‌های عمومی و شهروندی، خدمات مشاوره عمومی و فردی، برگزاری کارگاه روانشناسی در عصر رسانه، با حضور کارشناسان خبره مشاوره، در زمینه‌های مختلف تربیتی، کودک، خانواده با رویکرد عصر رسانه در خانواده با موضوعات آسیب‌شناسی نحوه استفاده از رسانه، کارکرد رسانه در خانواده، تاثیر رسانه در رشد ذهنی و یادگیری کودکان و همچنین بررسی پیامدهای مثبت و منفی رسانه در خانواده می‌پردازد.
 
از دیگر فعالیت‌های مرکز آموزش سازمان فرهنگی هنری آشنایی و معرفی برنامه شهر‌آموز مناطق ۲۲گانه شهر تهران است که به مدت یک سال در حوزه‌های آموزش شهروندی، فرهنگی، اطلاع‌رسانی دوره‌های آموزشی هر منطقه به صورت جداگانه فعالیت می‌کند و شهروندان می‌توانند با عضویت در کانال شهر آموز به نشانی(@shahramoz­...)، با وارد کردن عدد منطقه سکونت خود به جای نقطه چین، اطلاعات مربوط به منطقه خود را دریافت کنند.
 
معرفی دوره‌های مرتبط از جمله؛ بازی‌سازی از سوی انستیتو ملی بازی، ارائه بن تخفیف ثبت نام دوره‌های آموزشی در غرفه آموزش، فعالیت‌های آموزش‌های خانواده پایدار در سطح شهر تهران و ... از دیگر بخش‌های این مرکز در یازدهمین جشنواره بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال، مصلی تهران است.

علاقه‌مندان برای اطلاعات بیشتر می‌توانند به نشانی: خیابان کریم خان زند، بعد از تقاطع حافظ، نبش کوچه گلابی، پلاک۱۹۵، طبقه پنجم مراجعه کنند و با شماره تلفن: 88909514 تماس بگیرند.
نظر شما